Janmandelid Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Koblet til det digitale kameraet mitt idag (etter en omformatering av PC'en, et Sony DSC-V1 til USB 2.0 inngangene på maskinen og slo det på. Windows lot meg kopiere bildene fra Memory Stick'en til PC'en, men sa ifra at det hadde oppstått en feil som sa at jeg hadde koblet til en høyhastighetsenhet til en ikke-høyhastighetsinngang. Er det noe driver eller noe jeg må installere for å få det til å virke? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Servicepack 1 må du ha for å ordne dette. Den bør du jo ha uansett.. Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Ja, jeg har jo den....er det som er så merkelig...holder meg oppdatert også.... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Du må manuelt gå inn i Device Manager, og reinnstalere drivere til USB saken. Da skal det funke, prøv det du. Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Alright! Tusen takk for forslaget! Skal prøve det med en gang jeg kommer hjem imorgen tidlig! Lenke til kommentar
demiurgen Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 trur rett og slett ikke du kan bruke usb til aa overfoere video! paa mitt kamera kan jeg bare kopiere stillbilder gjennom usb og maa bruke firewire eller i-link som sony kaller det for aa overfoere video... usb 2 og (4 pin) firewire ser nesten helt like ut!!!! Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Er heller ikke videokamera, men digital stillbildekamera! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå