Cloud Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 På pc min (som jeg bruker til å skrive med nå) så går ikke skjermkortviften rundt. Skjermkortet er av type Sapphire radeon 9600XT. Det er for øyeblikket uklokket. Er det noe med dette kortet at viften ikke skal gå rundt før en vis temp? Hvis ikke dette er tilfelle, er det veldig skadelig å fortsette å bruke skjermkortet? Kan virke som om dette har pågått en stund... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg ville ikke spillt med det kortet. Du kan sikkert få nytt på garangtien. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Du burde ikke fortsette å bruke skjermkortet hvis ikke vifta går rundt. Det kan bli ødelagt! Kjøp deg ny vifte eller få en ny der du kjøpte kortet... Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 men jeg tror muligens at jeg har mistet lappen fra butikken. (Mor, gave). Men er det ikke en temp måler med kortet? (Omegadrivere på meg) Er det det på disse? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 men jeg tror muligens at jeg har mistet lappen fra butikken. (Mor, gave).Men er det ikke en temp måler med kortet? (Omegadrivere på meg) Er det det på disse? Selve driverne har ikke noe tempraturmåler nei. Og hvis ikke kortet har integrert tempraturmåler (Som det neppe har), så er det ikke noen måte du kan sjekke den på uten å kjøpe noe ekstra. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Men hvordan kan jeg finne ut om mitt kort har det? Var mye styr for litt siden om 9600XT kortene hadde tempmåler eller ikke. Så hvordan vet jeg om mitt kort har det eller ikke? Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Mente på at xt -serien har temp måler. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Mente på at xt -serien har temp måler. Alle skulle ha det, men så var det plutselig ikke alle som hadde det alike vel. Tror jeg. Var noe om dette for noen mnd siden, men husker ikke helt var det var for noe. Men hvis noe kan fortelle meg hvordan jeg kan finne ut om mitt kort at temp måler blir jeg glad. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Har nå satt en 80x80mm vifte RETT foran skjermkortvifte. Når jeg tok på det metallet i midten av viften isted, brant jeg fingeren min. Nå er det kaldt å ta på den. Tror dere det er mulig å spille nå? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Har nå satt en 80x80mm vifte RETT foran skjermkortvifte.Når jeg tok på det metallet i midten av viften isted, brant jeg fingeren min. Nå er det kaldt å ta på den. Tror dere det er mulig å spille nå? Det er nok tryggere ja, men du burde sett etter Artifacts. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Har ikke sett noe enda. (Har ikke spilt noe mer krevende spill en CS enda men..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå