RolfOve Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Jeg satt på en vel bråkete plass og spillte kossene mine på halsen svært høyt. Merket dette først når jeg kom ut... Spørsmålet er om mine koss har tatt skade, eller tåler de svært mye? Endret 9. mai 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Det er vel sjeldent at man klarer å sprenge hodetelefoner. Men har du dårlig lyd i de permanent selv når du spiller på lav lyd, så kan det virke som om de har tatt skade av det ja. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Koss portapro tåler nok ganske mye ja Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 bra Ble litt redd... Lenke til kommentar
darkfish Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Du hører det ganske fort om de er skadet... og om de er det, er det jo livstidsgaranti på de (og ja, man kan sprenge PortaPro, en kompis av meg har gjort det to ganger...) Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Ja, har jo alltids det. Har ikke hørt noe form for skurring så. Fant faktisk noen gamle hodetelefoner. Klarte ikke å sprenge dem. De skurret, men det var ikke nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå