Minty123 Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 jeg har noen filer på 200 mb som jeg vil ha gjennopprettet noen som vet om et fint program som kan gjøre dette, som jeg ikke må kjøpe for å gjennopprette filene ? Lenke til kommentar
Even89 Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 jeg har noen filer på 200 mb som jeg vil ha gjennopprettetnoen som vet om et fint program som kan gjøre dette, som jeg ikke må kjøpe for å gjennopprette filene ? Hva med å gå in på papirkurven og bare gjenoprette? Hvis ikke den er slette helt da.. da kan du ikke få filene tilbake.. mener jeg Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Kan prøvePC inspector file recovery som er gratis. Lenke til kommentar
jag Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 på windows.no har de en rekke gratisprogrammer for denslags Lenke til kommentar
Stefanus Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Fast File Undelete Prøv den Endret 10. mai 2004 av Stefanus Lenke til kommentar
corky Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 GetDataBack er også et veldig kjekt program. Men, det koster penger. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Har hatt mangen gode erfaringer med programmet R-Studio (ikke gratis... ) Uansett program så bør du ikke skrive til HARDISKEN(Ikke bare partisjonen) som hadde fila. Skriver du over området der fila var (noe som kan skje ganske tilfeldig) så blir sjangsene mindre og da er IBAS ($$$ ) eneste løsning. Lenke til kommentar
Ne_On Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Har du prøvd systemgjenoppretting? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Har hatt mangen gode erfaringer med programmet R-Studio (ikke gratis... ) Uansett program så bør du ikke skrive til HARDISKEN(Ikke bare partisjonen) som hadde fila. Skriver du over området der fila var (noe som kan skje ganske tilfeldig) så blir sjangsene mindre og da er IBAS ($$$ ) eneste løsning. Hvis dataene er overskrevet kan nok ikke ibas hjelpe... da er de borte for godt gitt Lenke til kommentar
Sin Hazzard Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 GetDataBack er også et veldig kjekt program. Men, det koster penger. jeg har gratisversjon av getdataback for NTFS + at den er registrert Filescavenger er også et annet program som fungerer.... Men ALDRI installer det programmet du skal bruke på samme partisjon (helst ikke samme disk en gang) som dataen du skal gjenoprette ligger på. Og forresten,,,, slettet betyr ikke at det er tapt for godt, bare at det er litt vanskeligere og få tak i det igjen, dette gjelder også når du har formatert Lenke til kommentar
Sin Hazzard Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Sorry at det innlegget ble litt fucka... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Har hatt mangen gode erfaringer med programmet R-Studio (ikke gratis... ) Uansett program så bør du ikke skrive til HARDISKEN(Ikke bare partisjonen) som hadde fila. Skriver du over området der fila var (noe som kan skje ganske tilfeldig) så blir sjangsene mindre og da er IBAS ($$$ ) eneste løsning. Hvis dataene er overskrevet kan nok ikke ibas hjelpe... da er de borte for godt gitt Det finnes måter slik at data kan gjennoprettes selv om den har blitt overskrevet flere ganger. Men det koster flesk. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Har hatt mangen gode erfaringer med programmet R-Studio (ikke gratis... ) Uansett program så bør du ikke skrive til HARDISKEN(Ikke bare partisjonen) som hadde fila. Skriver du over området der fila var (noe som kan skje ganske tilfeldig) så blir sjangsene mindre og da er IBAS ($$$ ) eneste løsning. Hvis dataene er overskrevet kan nok ikke ibas hjelpe... da er de borte for godt gitt Vel, man bør skrive over harddisken en 8-9 ganger før det første er totalt umulig å få tak i. Har bare sett noen dokumentarer om dette på TV, så jeg kan huske feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå