Gå til innhold

N6600 mot T630?

Anbefalte innlegg

En fyr spurte om jeg ville bytte min N6600 mot hans T630. Jeg får 700,- i tillegg. Er dette et godt bytte? Har ikke prøvd T630 så jeg har liten peiling om den. Virker ikke som om det er så veldig stor forskjell på disse, bortsett fra symbian, lagringsplass og kamera... I såfall kan noen komme med eksempel? Takker for all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du vil ha en liten og lett mobil med ganske dårlig kamera, litt lite minne, men ellers det meste som du trenger, velg T630

Trenger du symbian og stor skjerm, bedre kamera, minneplass m.m. og ikke synes at størrelsen og vekta er noe særlig viktig, behold din 6600

Lenke til kommentar
Virker ikke som om det er så veldig stor forskjell på disse, bortsett fra symbian, lagringsplass og kamera...

Har ikke noe konkret å komme med. Fikk meg 6600 på lørdag så har ikke blitt helt kjent med den, men tror ikke jeg kommer til å gå tilbake til en "vanlig" mobiltelefon igjen. Hvertfall ikke for 700 kroner.

Lenke til kommentar

åhhhhhhh....ikke gjør det!det kommer du til å angre på!

så klart har t630 bedre design og fete bakgrunns temaer, men nokia 6600 er mye bedre(bedre prosessor,MASSE mer minne!, bedre kamera(!),bedre oppløsning)men ellers har de det samme(bluetooth, infrarød,

kamera, e-post, og alt annet sht....

Men hvis du synes t630 er en fetere og ikke trenger masse minne og bra kamera så ville jeg valgt T610-MEN!da ville jeg hatt mer enn 700 i mellomlegg

Phil :yes:

Lenke til kommentar
Hvis du vil ha en liten og lett mobil med ganske dårlig kamera, litt lite minne, men ellers det meste som du trenger, velg T630

Trenger du symbian og stor skjerm, bedre kamera, minneplass m.m. og ikke synes at størrelsen og vekta er noe særlig viktig, behold din 6600

HAHA dårlig kamera? kameraet er kjempebra!. I dagslys...

Lenke til kommentar

T630 sitt kamera er ingenting i forhold til 6600 sitt med 3 ganger større bilder, bedre kvalitet, mulighet for filming og mer.

Noen argumenter på din hånd?

Lenke til kommentar

T630 sitt kamera er ingenting i forhold til 6600 sitt med 3 ganger større bilder, bedre kvalitet, mulighet for filming og mer.

Noen argumenter på din hånd?

PÅ skjermen er det ikke så altfor stor forskjell på 6600 og T630 men på pc er 6600 best...

Lenke til kommentar

Ja, det var det ja.:hmm:

Har ikke helt bestemt meg ennå, men jeg begynner å vippe mot å beholde den gode, gamle rakkeren. Det er et par ting jeg irriterer meg over med den, men det får vel gå en liten stund til. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...