Jakartabebopp Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 ja, de kan forsatt legge ved disse kortene, men å "plombere" kassa tjener de da ikke noe på? det bryr jo dem pent lite etter at folk faktisk har kjøpt maskina? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 ja, de kan forsatt legge ved disse kortene, men å "plombere" kassa tjener de da ikke noe på? det bryr jo dem pent lite etter at folk faktisk har kjøpt maskina? Plombering og garanti. De bryr seg etter at de har solg maskina, ryker noe så er det garanti sak og dell eks har god garanti, bryter du garantien ved å åpne og skifte skjermkort så ryker garantien på hele maskina! Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Dette høres mistenkelig ut som en Fujitsu Siemens Scaleo 600 Skjermkortet ER flaskehalsen. Av en eller annen grunn er denne PC'en spart inn på de merkeligste steder. Hovedkortet er av billigste sort, kun 512 MB minne og altså skjermkortet som er direkte elendig. Hvordan jeg vet dette? Jeg kjøpte akkurat den samme maskinen Jeg venter på at x800 pro skal komme. Da kjøper jeg ett slikt og dobler minne. Så begynner det å ligne på noe. Ellers er det triste greier at hovedkortet ikke kom med RAID kontroller Stemmer godt at det er en Fujitsu Siemens Scaleo 600 Regner med at jeg skal oppgradere RAM og få meg et bedre skjermkort ! Ser at de har "plombert" kabinettet... mister garantien hvis det åpnes.. Helt på trynet Jeg ringte til dem og spurte hva som ville skje med garantien dersom jeg åpnet kabinettet. I følge dem er det kun ved eventuelle feil pga det jeg har gjort at garantien ryker. Endret 12. mai 2004 av Carnifex Lenke til kommentar
smy Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 det e nok skjermkort og 512 med ram begynne i litte serlig bt v der best 1gb ram kjøpe deg et 9800pro fra powercolor kost rund 1700-2000kr og brikke med ram så har 1gb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå