joar.l Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Fikk i forrige uke noe spyware på maskina, oppdaga det fort og tror jeg har fjerna alle aktuelle filer og reg keys, maskina oppfører seg i alle fall normalt. Problemet er: I msconfig->Oppstart ligger det fremdeles en oppføring for ei fil, avslått og den aktuelle fila er fjerna. Oppføringa er: rundll32.exe "C\WINDOVS\System32\bridge.dll",Load (bridge.dll er sletta) Hvordan får jeg fjerna denne oppføringa? Finner ikke noe med regedit, er det andre steder oppstartselementer er oppført? Spybot finner heller ikke mer å slette. Vil gjerne fjerne siste spor av dritten. Edit: Fant den i registry likevel . Endret 10. mai 2004 av joar.l Lenke til kommentar
iCar Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg for også opp denne mld: RUNDLL Error loading C:\windows\Downloaded Program Files\bridge.dll Hva gjør jeg??? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Se om du finner den her: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run Edit: Eller her: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run Endret 16. mai 2004 av XenZor Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Brukte adaware til å fjerne bridge fila, regcleaner til å fjerne restene. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Se om du finner den her: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run Edit: Eller her: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run Jeg fikk den opp etter å ha kjørt Advaned system optimizer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå