Gå til innhold

Triks og tips.

Anbefalte innlegg

Jeg, som mange andre merker nok heftig økning i temperatur ute i luften, og dette påvirker også pcen selfølgelig. Temperaturen i kabinettet, hardisken og CPU stiger med ganske mange grader selv om vinduer står oppe osv.

Jeg bare lurte på om noen har funnet på noen gode triks for å senke temperaturen uten kjøp av vann\gass kjøling, ettersom kabinett vifter ikke duger stort pga av varmen ute.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, høres ut som en fin ide, riktignok har jeg ingen bordvifte her da :(

kabinett tempen min har steget fra 20-30c bare på grunn av varmen, har til og med satt inn flere kabinett vifter :)

hehe, andre forslag? må da være noe revolusjonerende der ute :)

Lenke til kommentar
-åpne alle vinduer.. :p

-ikke ha pc`en på et rom som blir over 30 grader... :p

-kjøp en halvliter cola, drikk den, og slutt å være bekymret for tempraturen.

Eg har maskina i eit rom som kan komme opp i 50 grader :scared: Det er loftet, som er uisolert :( Det er ingen lyd å høyre frå den da :woot:

Alle 7 vifter står på full guff, sjølv om det ikkje gjer store nytten. Har ikkje sjekka tempen midt på dagen, men nå, kl 23:19 er den 37 på CPU og 29 på HK

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Det er ingen krise med høye tempraturer 60-70 grader vel i grenseland men ikke farlige, det værste som kan skje er jo at pc`n kneler for deg.

I dag har det vært en temp på over 30grader inne hos meg, men tempen gikk opp bare noen grader over det den lå på i tiden før godværet.

Så tempen er vel ikke farlig for oss som ikke klokker max ;)

Lenke til kommentar
Det er ingen krise med høye tempraturer 60-70 grader vel i grenseland men ikke farlige, det værste som kan skje er jo at pc`n kneler for deg.

I dag har det vært en temp på over 30grader inne hos meg, men tempen gikk opp bare noen grader over det den lå på i tiden før godværet.

Så tempen er vel ikke farlig for oss som ikke klokker max ;)

tempen på rommet her var sikkert 32-33 grader i dag.. huff å varmt :p

tempen på maskina gikk opp 7 grader mot vanlig... :roll:

men.. Så lenge det ikke er FARLIG, så gjør det jo ikke noe da.. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...