Gå til innhold

Hvor har dem x800pro først?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg bestilte på komplett, men de får ikke noe inn før 26mai. Som sikkert de fleste vet er det en evighet når du venter på nye skjermkort (dessuten så er mitt gamle gode kort solgt :cry: ).

Så er det noen som har sett dem inne?

Eller skall jeg gå får nvidia sine 6800gt ?? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nvidia sine kort skal være en smule dårligere enn ATI sine.

Uansett, det er umulig å si hvem som vil ha kortene først. Går ut i fra at de fleste nettbutikker bestiller det fra Kina kommende uke, deretter vil det ta rundt 1 uke til de har kortene på lager.

Har også solgt kortet mitt.

Stakk en tur innom Expert og kjøpte meg et ATI Rage 32MB til å ha i mellomtiden.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Jeg får x800 Pro fra USA ca 20. mai. Ligger en tråd ute om at jeg kan kjøpe flere dersom folk her er interessert (får en kompis på besøk, han tar med kort)

Ville absolutt gått for ATI foran Nvidia, men det blir så klart smak og behag :)

Mvh,

-NorTor-

Lenke til kommentar
Jeg får x800 Pro fra USA ca 20. mai. Ligger en tråd ute om at jeg kan kjøpe flere dersom folk her er interessert (får en kompis på besøk, han tar med kort)

Ville absolutt gått for ATI foran Nvidia, men det blir så klart smak og behag :)

Mvh,

-NorTor-

Og av hvilket fabrikat er det snakk om? toll? pris?. De kommer jo hit 26 mai da i følge ryktene.

Lenke til kommentar

Hmm er det noe kø system på komplett tro?? jeg har jo fått e-mail som dokumenterer min bestilling, er jeg da garantert på å få fra første sending på 488 eksemplarer?, noen som vet noe om det?

Ps følger half life2 med på sapphire x800pro evnt noen som vet noe om bundelen her?

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
blir x800pro på min gammle først, til jul kjøper jeg helt ny pc med 64 pcu og pci express kort :yes:, regner med prisene på komponenter med pci express, 64 pcu har stabilisert seg litt da.

:hmm::p

Endret av zeph
Lenke til kommentar

ikke power suply nei :roll: cpu

Hmm er det noe kø system på komplett tro?? jeg har jo fått e-mail som dokumenterer min bestilling, er jeg da garantert på å få fra første sending på 488 eksemplarer?, noen som vet noe om det?

Ps følger half life2 med på sapphire x800pro evnt noen som vet noe om bundelen her?

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
ikke power suply nei :roll: cpu

Har allerede laget en tråd hvor jeg spør om bundelen på kortene.

Så langt har vi tydeligvis bare klart å finne ut hele bundelen til Powercolor.

Lenke til kommentar

Jepp, en bag av alle ting :D Hit man Contract har fått god motagelse da. Det er vist helt verdiløst på easy om man springer mellom brettene, men setter du spillet på hard å bruker tiden på sniping, sniking er det vist en høydare.

Jeg håper på half life 2 :dribble:

Lenke til kommentar
Nvidia sine kort skal være en smule dårligere enn ATI sine.

Ifølge noen tester ja... men det er med dagens drivere

nVidia sine kort er mer fremtidsretta, og han som skal kjøpe bør sammenlikne begge i pris før han gjør noe, samt se på tester av begge med release driver!

En fordel med 6800GT er jo at du har 16 pipelines, x800pro har bare 12. Samt at støtten for Shadder Modell 3.0 er smart for de som ikke kjøper grafikkort to ganger i året!

Hvis valget stod mellom 6800GT og x800pro ville jeg uten tvil valgt 6800GT

Lenke til kommentar
tar jeg ikke helt feil så har ps data inne den 17 mai.

Jo, men tror ikke det blir noe godt valg.

Kortene blir nok like gode som alle andre sine, men de er ca like dyre, men Connect3D har elendig bundle. Du får nesten ingenting med kortene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...