Gå til innhold

skall ha meg nytt tastatur?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Keytronic anbefales. Standard microsoft uten masse dilldall knapper er også ok. Har hatt trådlåst Logitech - gøy til å begynne med, men brukte aldri noen av ekstraknappene- knapper som ble brukt mye i spill fikk etterhvert dårlig respons, av og til datt den trådløse forbindelsen ut, uten noen påviselig årsak, brukte ganske mye batterier også synes jeg.

Lenke til kommentar

Ekstraknapper er en vanesak, bruker omtrent alle sammen hele tia jeg.

Men jeg surfer o.l en god del.

Skal du spille så kjøp deg tastatur med wasderfghq og pil-opp-ned-venstre-høyre piler så er du i mål ;)

Stiller meg også bak logitech keybordet som er nevnt i første post, dog ufattelig kjedelig i første når du ikke har vendt deg til å skru på f-tastelås knappen fordi den ikke er på som default.

Selv har jeg aldri hatt driverproblemer heller :)

Lenke til kommentar

Hmm. Personlig mener jeg at det beste du kan gjøre er få fatt i et gammelt IBM-keyboard eller noe, av den mekaniske varianten. Da dette ikke er like lett (og jeg antar at det ikk er mange som ville bestilt et tastatur for 800 kr fra sider som dette, selv om det er den samme teknologien som IBM hadde i sine slagskip den gang da.

Disse har faktisk kjøpt patentet til teknologien IBM hadde i sine tastatur.

Men uansett, hadde jeg skulle kjøpt et nytt et her ifra Norge ville jeg gått for et Logitech Ultra X Flat. Dette bruker jeg for tiden på spillemaskinen min, den jeg skriver på har et godt gammelt mekanisk tastatur. Ultra X har samme teknologi som den man finner i DiNovo og bærbare maskinen, såkalt "scissors" teknologi. Deilig å skrive på, deilig å spille med, ser bra ut, og har bare et par av disse ekle hurtigknappene.

Rett og slett et stilfullt tastatur som i tillegg er deilig å bruke.

Lenke til kommentar

Kjøpte for litt siden et "PC Line" på Elkjøp.

(Var på utkikk etter et Keytronic, men ingen hadde det inne.)

Knappene er ganske harde, og passer godt for meg som "slurver" litt over knappene. Det har ingen "multimediataster" og er ganske smalt, og det var akkurat det jeg var ute etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...