Steikern Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 hei! jeg har tenkt meg nytt tastatur men er ikke sikker på hvilket? hvis du vet om et super deilig tastatur så skriv i vei... det jeg skall bruke det til er gaming og å skrive fort med! Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112845&cks=PRL beste tastaturet jeg noen gang har hatt ! Anbafales Lenke til kommentar
Harryhoover Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112845&cks=PRL beste tastaturet jeg noen gang har hatt ! Anbafales Bare så j*v**g synd at de ikke har hatt det på lager de siste 6 ukene og at lagerstatur pr. i dag sier : Lagerstatus: Ingen tilgjengelige i dag. 175 stk 2004-06-26 (ubekreftet) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Prisguide Ser ut som alle har mangel på slike Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Ingen av webshoppene har faktiskt SE versjonen av tastaturet. kan jo kjøpe ikke SE verjonen Logitech Internet Navigator Keyboard Norwegian USB/PS/2 http://www.psdata.no/default.asp?proddetai...6208&banid=hwpg 279kr på PSdata Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112845&cks=PRL beste tastaturet jeg noen gang har hatt ! Anbafales Bare så j*v**g synd at de ikke har hatt det på lager de siste 6 ukene og at lagerstatur pr. i dag sier : Lagerstatus: Ingen tilgjengelige i dag. 175 stk 2004-06-26 (ubekreftet) Men det er jo hvert å vente på da. Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Nå har jeg prøvd mange tastaturer, men synes ikke det Logitech tastaturet er så jævlig mye å rope hurra for egentlig... Laggete drivere, masse møkkaknapper, blir fort ødelagt, ikke helt gode knapper. Det tastaturet jeg har i dag er et Key Tronic KT2001 pro svart. Synes dette er mye deiligere. Fåes kjøpt på databutikken\komplett og andre steder. Mvh, Dagger Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Nå har jeg prøvd mange tastaturer, men synes ikke det Logitech tastaturet er så jævlig mye å rope hurra for egentlig... Laggete drivere, masse møkkaknapper, blir fort ødelagt, ikke helt gode knapper. Det tastaturet jeg har i dag er et Key Tronic KT2001 pro svart. Synes dette er mye deiligere. Fåes kjøpt på databutikken\komplett og andre steder. Mvh, Dagger Eg har det Logitech tastaturet og mus (var ein pakke) og dei har funka frå dag 1 til nå. Har ikkje lagt inn drivarar av den simple grunn at det ikkje er nødvendig, men prøvde med drivarar og funka like fint da. Knappene er som dei alltid har vore. Mange kameratar har same tastatur og har same erfaringar. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Logitech diNovo er da kooz Det overgår alt jeg noensinne har tatt på. Men Microsoft Optical Desktop Elite Keyboard funker utrolig bra det også, har det selv. Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 hadde hvert supert om derre la url til hvor det kan kjøpes Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Zeph: Det var bare min personlige erfaring Mente ikke at alle tastaturer i den serien er sånn Mvh, Dagger Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 hei!jeg har tenkt meg nytt tastatur men er ikke sikker på hvilket? hvis du vet om et super deilig tastatur så skriv i vei... det jeg skall bruke det til er gaming og å skrive fort med! Off topic: Det går fortere å skrive hvis du skriver skal med 1stk L! Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Har selv bestilt dette. Dette er også deilig å ta på. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Noen som har prøvd Ortek OfficeMedia Elite ?? Masse taster ihvertfall! Nå trenger nødvendigvis ikke det å være en god ting.. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 KT 2001 PRO er deilig, men det ser ut som et billig-tastatur. Kjip plastikk. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Noen som har prøvd Ortek OfficeMedia Elite ?? Masse taster ihvertfall! Nå trenger nødvendigvis ikke det å være en god ting.. Hmm... De tastaturene der er det jævligste jeg har prøvd ihvertfall, tydelig at smaken er som baken - delt. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112845&cks=PRL beste tastaturet jeg noen gang har hatt ! Anbafales Enig. På en skala fra 1-> 100 er det tastaturet 128,65 Eneste som er litt kjipt med det, er at den F-tasten ikke står skrudd PÅ som standard når du booter maskina, slik Num-Lock og alle de vanlige tastene er. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 KT 2001 PRO er deilig, men det ser ut som et billig-tastatur. Kjip plastikk. Key Tronic har kanskje litt "harde knapper" men det er utrolig bra og holdbart, selv om det ser så standard ut som det overhodet er mulig å få det til. Microsoft skal vist ha noen bra keyboards, men jeg har ikke testet noen enda. Lenke til kommentar
ess Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 keytronic skikkelig hard plast i forhold til logitech-tastaturene som kniker og knaker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå