dreamer Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hei Noen som har en formening om hvor bra denne 2 fast 2 furious-pakken med 2x12" sub er? Regner med at det er endel som ikke liker disse pakketilbudene, men jeg har hørt endel positivt om denne pakken. Er den verdt 3500,-? -Mvh- Jørn Lenke til kommentar
tøs Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Det kommer veldig ann på hva du ønsker å oppnå, med tanke på lydbilde i bilen. Hørte 2 fast 2 furious basser på grensa. Det var hverfall lattelig dårlig i forhold til en vanelig sigen 10", eller en 8". Vil du har lyd i bilen uten at det sprenger budskjettet, er sikkert dette et greit utgangspungt, men GOD lyd det kan du glemme... Lenke til kommentar
dreamer Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Hvilke element og forsterkere vil du/dere anbefale til under 5000,- da? Har tenkt litt på å bygge kasse selv for å spare di kronene. Jeg har forholdsvis liten bil (Hyundai Coupe) så det er kanskje overkill med 2x12". Er heller ikke så enormt kravstor til lyden, tenkte bare på å få noe bedre enn original-lyd. -Mvh- Jørn Endret 10. mai 2004 av dreamer Lenke til kommentar
tøs Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Du som har forholdsvis liten bil, kan jeg tenke meg at 2x10" holder i massevis. Men det er jo ikke akkuratt sørrelsen som teller (men det er bare i denne sammenhengen ), for jeg har sett / hørt 8" som drar de fleste 12" osv. Sats på RF sin pakke kanskje. Bilradiospesialisten. Denne er billig, og yter bra. Hadde selv denne forsterken til å drive frontsettet før. Den er knallgod. Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg tror du med fordel kan kikke litt på disse godsakene: http://www.mamut.com/controls/shop/shops/1...ubgid=18&gid=21 Har selv den to kanaleren på 2 x 170W og den leverer varene! tror ikke du får mere prisgunstige forsterkere enn disse. http://www.mamut.com/dynabel/subdet342.htm Jeg har ikke hørt noen av disse subbene, men d jeg har hørt av eltek har vært meget bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå