the bønn Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Jeg har kjøpt meg et Hercules Gamesurround lydkort! Men når jeg setter det i, så funker ikke pc'n! Den kommer bare til loadinga av xp, å da stopper den! Den står dær bare å loader! Men når jeg satte det i en annen slot kom den til "laster inne personligeinstillinger! Er det noen som har noen forslag på hva jeg skal gjør? Takk for alle svar Endret 9. mai 2004 av the bønn Lenke til kommentar
all right Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Prøv og reparere XP! eller formatering! Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Om du har integrert lydkort fra før, så er det en fordel å skru av dette først. Dette gjøres oftest i Bios. Lenke til kommentar
the bønn Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg har skrud av det intigrerte men det fuker ikke heller! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Start opp windows uten det nye kortet -> avinstaller drivere til det integrerte lydkortet -> slå av maskinen -> sett i nytt lydkort, og kontroller at det integrerte er avslått i bios Lenke til kommentar
the bønn Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Takker alle sammen! jeg har endelig greid det! tusen takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå