Wabby Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 En hingst og ei høne leker på en eng, så faller hesten plutselig ned i et dypt gjørmehull og synker raskt. Hingsten roper at høna skal løpe opp til bonden og hente hjelp for å trekke ham opp. Høna løper opp til gården, men finner ikke bonden. Dette er en svært handlekraftig høne, så hun tar bondens lekre Audi S8 og kjører ned til gjørmehullet der hesten kjemper for livet. Høna binder et tau til støtfangeren på Audi'en og kaster den andre enden med en løkke på ut til hingsten, som trekkes ut av gjørmehullet og i sikkerhet. Noen dager senere leker hingsten og høna på enga igjen. Plutselig er det høna som faller ned i et gjørmehull. Løp og hent bonden, skriker høna. Men hesten sier rolig; jeg tror jeg kan skreve over hullet, ta tak i utstyret mitt, du - så trekker jeg deg opp! Høna tar resolutt! et grepa tak rundt hingstens edlere deler og blir dermed trukket opp på fast grunn igjen. Moralen i denne historien er: Er du like velutstyrt som en hest, trenger du ingen Audi S8 for å plukke opp høner... Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 det var kanskje det siste jeg tenkte på overhode Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Moralen i denne historien er: Konklusjonen ikke moralen. Bra vits, blir som med elefanten som hadde lyst på gul porsche det... des,OTU! Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 hvorfor tenker jeg lollerskates nå???? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 OLD, men utrolig bra. lo godt denne gangen og ! Hørte den for et år siden, men da var det ikke audi, men MErce ;P Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 *dra forsiktig på smilebåndet* Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 *Dra mindre forsiktig på smilebåndet, og tenke at drømmen om en Audi S8 bare kan legges på hylla* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå