Kalle_^ Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Jeg holder på å lage vannkjøler til en P4 cpu. Det skal være kobber bunn og plexi topp. Hvor blir core på CPUen i forhold til feste hullene i Hk? På dette bilde er core (hvis den røde firkanten skal være det) litt over midt mellom feste hullene. Er det riktig? Endret 9. mai 2004 av Kalle88 Lenke til kommentar
ArachnO Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Eller kanskje Barton? Kalle88, bare tenk at P4-kjernen er ca i midten av de grønne festehullene, så blir det nok bra, skal du se! Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Coren er i midten. viktig ting med de målene du har der! Den viser målene MELLOM hullene, ikke til midten av hullet. Så om du lager en blokk, legg til X antall mm for å oppnå midten av hullene. Endret 10. mai 2004 av Pritorian Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Eller kanskje Barton? Kalle88, bare tenk at P4-kjernen er ca i midten av de grønne festehullene, så blir det nok bra, skal du se! barton er større mener jeg viktig ting med de målene du har der! Den viser målene MELLOM hullene, ikke til midten av hullet. Så om du lager en blokk, legg til X antall mm for å oppnå midten av hullene. hehe la merke til det nesten for sent når jeg holdt på med blokk Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Ok... da setter jeg kjøleren i midten. Coren er i midten. viktig ting med de målene du har der! Den viser målene MELLOM hullene, ikke til midten av hullet. Så om du lager en blokk, legg til X antall mm for å oppnå midten av hullene. Takk for at du sa det. Jeg regnet med at det var til midten av hullene så jeg hade nokk gjort feil der. Da skal jeg starte å borre i blokka. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Ca 25mm x 25mm har jeg hørt/sett/fått vite... Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 P4 kjernen er 3x3cm? kjernen er 10x10mm, selve kappen er noe helt annet.. Husk, skal man kjøle en p4 så trenger kun kjernen kjøling, MEN man må ha feste på hele core, RBX feste metoden er ikke akkurat å anbefale.. Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 RBX feste metoden? hvordan er den? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Eller kanskje Barton? Kalle88, bare tenk at P4-kjernen er ca i midten av de grønne festehullene, så blir det nok bra, skal du se! barton er større mener jeg viktig ting med de målene du har der! Den viser målene MELLOM hullene, ikke til midten av hullet. Så om du lager en blokk, legg til X antall mm for å oppnå midten av hullene. hehe la merke til det nesten for sent når jeg holdt på med blokk tbred kjernene er firkantet hvis du ser etter, det der ligner nok mest på en barton ja Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 I følge denne, side 44, er avstandane målt frå senter av holet. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 tbred kjernene er firkantet hvis du ser etter, det der ligner nok mest på en barton ja De fleste er nok firkantet, men du mener nok kvadratisk eller rektanguler. Palomino var mer eller mindre kvadratisk, men både tbred og barton er rektangulere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå