Heatsink Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 når jeg spiller ut 2004 hører jeg aldri hva folk sier... av og til kommer det frem et bilde av den som prater men jeg klarer aldri å høre hva de sier... bare lyder som gongoglsfff... er det bare meg eller har andre dette problemet også....? Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Det er de andre som ikke har fått mic'en til å virke... Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg har hørt de snakker engelsk. Kan være fint å kunne. Men helt seriøst, er det bare er mikrofonene deres. Som er kjøpt på Rimi for 30kr. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Nei, det er hele snakkesystemet som er i spillet. Er svært få spill som har integrerte voice com systemer som du klarer å høre hva folk sier. Må nesten alltid bruke tredjeparts programmer som Ventrilo og Teamspeak. Har prøvd 3 forskjellige mikrofoner og utallige instillinger men det er fortsatt umulig å høre klart hva noen sier i slike spilll. Endret 9. mai 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Har aldri fått skikkelig kvalitetslyd frå andre med integrerte voice...ting.. Teamspeak2 er tingen Lenke til kommentar
Crazy_Viking Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Nei, det er hele snakkesystemet som er i spillet. Er svært få spill som har integrerte voice com systemer som du klarer å høre hva folk sier. Må nesten alltid bruke tredjeparts programmer som Ventrilo og Teamspeak. Har prøvd 3 forskjellige mikrofoner og utallige instillinger men det er fortsatt umulig å høre klart hva noen sier i slike spilll. Jeg hører HELT fint hva alle sier i det spillet jeg ass..untat de med ELENDIG mic dah! Crazy_Viking Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hører helt utmerket andre spillere, og de hører meg.. Kan hende det er serverne/lagg/mic :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå