Fredrik Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Det begynte igår, med bluescreen mens jeg prøvde soldat. Husker ikke meldingen øverst da, men fikk det tidligere idag igjen med PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA, og mye annet og nå igjen for 5 minutter siden med DRIVER_NOT_EQUAL og no greier, husker ikke helt. Har ikke installert noen ny hardware på en stund, og ei heller opplevd spontane reboots (tok vekk automatically restart her om dagen) Noen som vet hva som kan være galt? EDIT: DRIVER_IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL var det vel Endret 9. mai 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hive den ut av vinduet pleier å hjelpe! Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg ville tisset på maskinen jeg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Ok *løper og henter fra bunken med minnebrikker* Siden det ikke skjer så fryktelig ofte er det vanskelig å ha en minnebrikke helt til det skjer, evt ikke skjer. Men skal kjøre memtest86. Endret 10. mai 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Feilmld. tyder på at minnebrikken ikke finner data der hvor den tror den har lagret den... Jeg tror den er ødelagt.... Prøv den i en annen maskin Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 har jo fått flere forskjellige feilmeldinger da Lenke til kommentar
Purify Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 har jo fått flere forskjellige feilmeldinger da Men alle er typiske RAM-feilmeldinger. Foreslår at du prøver den i en annen pc. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Har ingen annen pc tilgjengelig, men vil memtest finne feil tror du? Lenke til kommentar
TMH Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Sånt ber du om når du kjører Bill Gates' operativsystemer. Linux - det er fin liten sak! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Sånt ber du om når du kjører Bill Gates' operativsystemer. Linux - det er fin liten sak! Det er jo et faktum ja... Ikke kom her med slike ubegrunnede påstander. Iallefall ikke når det er offtopic. Følgene av det er at ingen tar deg seriøst lengre. Har ingen annen pc tilgjengelig, men vil memtest finne feil tror du? Ikke utvilsomt det nei, prøv i alle fall. Endret 10. mai 2004 av Purify Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Sånt ber du om når du kjører Bill Gates' operativsystemer. Linux - det er fin liten sak! Og du, du er en stokk dum liten sak. Uansett. Backer opp de andre her, ser ut som du kanskje har fått deg en hardware-feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå