above Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hallo Nå har jeg plutselig fått noen problemer med å komme inn i brukerkontoer i kontrollpanel. Jeg får bare ikke åpnet ruten, den åpner seg litt, men det er bare et hvit vindu . Jeg har restartet pc`n mangen gange, men til ingen nytte. Det er heller ikke noe personlig bilde på Start og der navnet mitt står oppe. Hva i alle dager kan jeg gjøre for å få dette som før igjen? Hva må jeg trykke for å komme inn i sikkerhetsmodus? Håper på gode svar. Mvh Ostebu Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hva må jeg trykke for å komme inn i sikkerhetsmodus? Trykk F8 helt i starten når maskinen booter. (før Windwos logoen kommer frem på skjermen) Lenke til kommentar
above Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Hva må jeg trykke for å komme inn i sikkerhetsmodus? Trykk F8 helt i starten når maskinen booter. (før Windwos logoen kommer frem på skjermen) Takker. Jeg startet pc`n i sikkerhetsmodus og prøvde å komme inn i brukerkontoene der, det fungerte da. Men jeg får jo ikke skiftet personligbilde osv. Meningen er jo at jeg ikke skal gå i sikkerhetsmodus, men gjøre det i vanligmodu Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hva må jeg trykke for å komme inn i sikkerhetsmodus? Trykk F8 helt i starten når maskinen booter. (før Windwos logoen kommer frem på skjermen) Takker. Jeg startet pc`n i sikkerhetsmodus og prøvde å komme inn i brukerkontoene der, det fungerte da. Men jeg får jo ikke skiftet personligbilde osv. Meningen er jo at jeg ikke skal gå i sikkerhetsmodus, men gjøre det i vanligmodu pleier ofte å funke hvis du booter opp i sikkerhets mnodus først, deretter booter du opp i normal modus igjen, så sjekke om det funker da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå