magnusko Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hei folkens. JEg har aldri satt sammen en pc før, og lurer på om alle deler fungerer bra sammen!? Jeg vil også gjerne ha en liste over en fyn pc til 10000 kr.. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Skal primert brukes til?? Skal du ha tastatur, mus, skjerm, høytalere?? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Fordi mange spørsmål i denne kategorien ofte er svært lite utfyllende bes alle som ønsker svar på hva de bør kjøpe om å legge med følgende informasjon i innleggene sine: Prisantydning Skal maskinen overklokkes Fortrinnsvis AMD eller Intel-basert? Hvis du ikke vet, er svaret om hva som er best en ren følelsessak, og du vil aldri motta entydige svar fra brukerene i dette forumet eller noe annet nøytralt forum. Er det deler du vet du ikke trenger? F.eks. skjerm, tastatur etc Hva skal PC-en brukes til? Evt. andre spesielle preferanser/kommentarer Hvis de "datakyndige" i på forumet får denne informasjonen er det langt lettere å gi gode svar på hva du bør velge som vil gi deg en bedre PC tilpasset dine behov. Så det så! EDIT: I tillegg: Bygge selv? Endret 9. mai 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå