Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
å inkludere ytelsetsøking og sånt, vil bli ett slit.  Mange vil nok legge inn fake greier og derfor må det til med beviser.

Er jo bare å legge inn et screenshot av cpu-z eller noe det.

Kan jo også ha egne kontoer der, som på forumet, om man er veldig redd for fake innlegg..

Hørt om fotomanip.?

Det har jeg hørt om, men det er for de som bare jukser. Hvis man vil kome på Hall of Fame lista bør man ha EKTE bilder som ikke manipulert og bare da kan man være stolt og si:

 

-Jeg er en ekte overklokker!

 

Tror ikke det er mange her som er såkalte juksere.

Lenke til kommentar

Dette kan bli en max ide :thumbs:

 

Eg ville iallefall ikke faket.

 

Dersom noen hadde abnormale ytelser kan det være et hjemme besøk for å sjekke det. :cool:

 

Hadde iallefal vert gøy å se konkuransen blant folk.

 

Det kunne medvirket til enda flere spektakulere mods :dribble:

Lenke til kommentar

Juksemakere og pipelorter kan i alle fall holde seg unna en hver form for "topp 10" -liste vi noen sinne kommer til å lage. Klarer man ikke de siste 50 MHz'ene, skal man ikke jukse dem på seg. Hvordan skulle det gått om vi i Overklokking.no lyver på våre testresultater?

Lenke til kommentar
Siden man antagelig nytter brukerkontoen sin for å delta på dette tviler jeg på at særlig mange vil jukse.

Det går an å regge flere brukernavn per bruker...

Poenget mitt er at hvis man er best vil man gjerne bli gjennkjent for det.

Tror ikke det er så stas å ha topp-plassering mens ingen vet "hvem du er"..

Lenke til kommentar
Hva med at den som lager den beste artikkelen til OK.no i et bestemt tidsrom, f.eks. hver måned får en fin liten premie? :)

Det spørs jo om økonomien til OK.no tillater dette, men man kan jo få sponsorer?

Jeg hadde også tenkt å gi det forslaget i begynnelsen, men da kom jeg over at overklokking.no kanskje ikke hadde verdens beste økonomi da.. Vi må skaffe sponsorer til dem... :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...