blackeyedragon Skrevet 9. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2004 Hva med å ha en "Hall of Fame" i overklokking.no Jeg mener, den beste casemodden denne måneden, den beste ytelsesøkning denne måneden o.s.v i en egen avdeling. Det hadde vært kult, tenk deg konkurransen og hvor mange som vil prøve seg.. Da blir det jo kanskje mer å lese her da Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2004 Glemte å nevne dette også, overklokking.no eller de som jobber der kunne velge ut de 10 beste av det de liker og lage sånn avstemning og slikt for folk her på forumet.. (P.S ikke vær så hard med kritikken hvis dere ikke synes at dette var en god ide, men det er jo bare et forslag.) Lenke til kommentar
Homme Skrevet 9. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2004 synes det hører som en et veldig bra forslag jeg Lenke til kommentar
PoW Skrevet 9. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2004 jau... høres bra ut dette... det vil nok føre til at folk blir mer aktive her på forumet Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2004 Det var da hyggelig at dere som har svart syntes at det var et godt forslag. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 9. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2004 Syns det var et bra forslag...... Men blir det noe av? Tviler desverre.... Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2004 Syns det var et bra forslag...... Men blir det noe av? Tviler desverre.... Det er bare å håpe.. Jeg håper på at maaaaanngee her på forumet sier sin mening i denne tråden slik at den kan bli "hørt" av overklokking.no medarbeidere Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 9. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2004 Syns det var et bra forslag...... Men blir det noe av? Tviler desverre.... Det er bare å håpe.. Jeg håper på at maaaaanngee her på forumet sier sin mening i denne tråden slik at den kan bli "hørt" av overklokking.no medarbeidere Vi får iallefall håpe Lenke til kommentar
EC Skrevet 9. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2004 Skal se hva vi kan få puttet inn i det nye designet... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Synes det var et ganske greit forslag, jeg. Håper ok.no kan hjelpe til med å få litt "blest" i dette, gjerne med å publisere månedens beste o.l. i en egen seksjon på siden. EDIT: Alltid for sein... EC(Yummy): Når skal det nye designet komme, og evt. hvem? Endret 9. mai 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2004 Skal se hva vi kan få puttet inn i det nye designet... Det er bra! Skal det bli ett nytt design? Når da? Kult da! Lenke til kommentar
EC Skrevet 9. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2004 Vi har engasjert et MEGET kompetent firma for å utvikle et nytt design til oss, så jeg håper vi får et akseptabelt resultat innen kort tid. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 9. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2004 Vi har engasjert et MEGET kompetent firma for å utvikle et nytt design til oss, så jeg håper vi får et akseptabelt resultat innen kort tid. En får bare krysse fingrene at det går bedre enn sist gang Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 10. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2004 å inkludere ytelsetsøking og sånt, vil bli ett slit. Mange vil nok legge inn fake greier og derfor må det til med beviser. Dette vil etterhvert bli ett veldig avansert system. Casemod derimot vil nok bli litt enklere, legge inn ett system hvor folk laster opp bilder av kassa si, så kan folk stemme. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2004 Legger til min til den idéen Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2004 ...og kan jeg få vite navnet på dette meget kompetente firmaet? Høres ut som et fint forslag forresten. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2004 å inkludere ytelsetsøking og sånt, vil bli ett slit. Mange vil nok legge inn fake greier og derfor må det til med beviser. Er jo bare å legge inn et screenshot av cpu-z eller noe det. Kan jo også ha egne kontoer der, som på forumet, om man er veldig redd for fake innlegg.. Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2004 å inkludere ytelsetsøking og sånt, vil bli ett slit. Mange vil nok legge inn fake greier og derfor må det til med beviser. Er jo bare å legge inn et screenshot av cpu-z eller noe det. Kan jo også ha egne kontoer der, som på forumet, om man er veldig redd for fake innlegg.. Det hadde gått det! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 12. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2004 å inkludere ytelsetsøking og sånt, vil bli ett slit. Mange vil nok legge inn fake greier og derfor må det til med beviser. Er jo bare å legge inn et screenshot av cpu-z eller noe det. Kan jo også ha egne kontoer der, som på forumet, om man er veldig redd for fake innlegg.. Hørt om fotomanip.? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2004 Hørt om fotomanip.? Joda, men det vil uansett alltid være noen som skal jukse. Men jeg synes ihvertfall bilder, er den greieste formen for verifisering. Kanskje man kunne lage web-basert hardwareanalyse?, men det blir nok altfor tungvint og sikkert like lett å tukle med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå