Uffda Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Heissan! Jeg er litt frustrert her. Mine foreldre skal kjøpe den nye versjonen av Studio 9, og som den kyndige i familien så kommer de til meg. Men, selv om jeg prøver å finne ut hva som egentlig er forksjellen mellom Pinnacle Studio 9 Nordic Retail og Pinnacle Studio DV V.9 Nordic Retail. Ikke annet enn at det er kr 200 i forskjell mellom dem? Det eneste de er ute etter er jo programvaren, men de vil og ha med ekstrapakker hvis det er verdt det for dem. Hvis det er noen her som kjenner til disse 2 utgavene, så vennligst hjelp meg med å finne forskjellen mellom dem. Takker så mye Endret 9. mai 2004 av Uffda Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Kjenner de ikke, men det er vel svært sannsynlig at den DV pakken inneholder et capturekort. Veldig mange PC'er har ikke FireWire kort som standard. Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Juppers - du har rett i det. Stod ikke spesifisert slik at man kunne finne ut av det, men forskjellen var at DV pakken hadde firewire kort med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå