pc.expert.....wannabe Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hei er det noen her som er god til å lage design til nettsider??? trenger hjelp Lenke til kommentar
pc.expert.....wannabe Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 hele designet.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hvor mye la du på bordet, sa du? Lenke til kommentar
pc.expert.....wannabe Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) jeg legger ikke ut en krone hvis du mener penger Endret 9. mai 2004 av pc.expert.....wannabe Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 jeg legger ikke ut en krone hvis du mener penger Tror de fleste her gjør ingenting for ingenting.. Begynn her: http://www.w3schools.com. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Med den holdningen tror jeg ikke noen gidder å hjelpe deg, men du kan prøve selv og få hjelp på forumet underveis... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Par hundre så kan du få leke i samlingen min.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Par hundre så kan du få leke i samlingen min.. Underbetalt D-Lux, med mindre det er en samling med kasserte fisker... Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Se her: http://advicedata.no/gratisdesign/gratisweb/ Gratis design Endret 9. mai 2004 av Volutpat Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Par hundre så kan du få leke i samlingen min.. Underbetalt D-Lux, med mindre det er en samling med kasserte fisker... Kasserte og kasserte. Slike jeg leker med og ikke bruker til noe.. F.x det Audi-designet jeg laga i går. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 er det noen her som er god til å lage design til nettsider??? Ja, det er en del dyktige folk her på forumet. jeg legger ikke ut en krone hvis du mener penger Ditt problem. Gjør som alle andre som kommer innom her, lær deg HTML og CSS, litt grafikk/billedbehandling - og prøv å lage ei side sjøl! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Se her:http://advicedata.no/gratisdesign/gratisweb/ Gratis design De skulle jeg hatt betalt for å bruke. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Se her:http://advicedata.no/gratisdesign/gratisweb/ Gratis design De skulle jeg hatt betalt for å bruke. Hehe. Kanskje Iris Data frister mer..? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Web-Design og pyramidespill i skjønn forening? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Web-Design og pyramidespill i skjønn forening? Hm ja. Ikke noe personlig ment mot hun der, men er det vanlig å spille The Sims i den alderen..? Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Kanskje Iris Data frister mer..? Porteføljen der var jo helt rå! Fant dog ingen priser... Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) På grensen til spamming her... Trådstarter: Det koster en del tid og innsats å lage et design. De fleste her har andre hobbyer og gidder ikke sitte å spy ut design på design til gud og hver mann. Har du null kunstneriske egenskaper er en templateside sansynligvis det beste for deg, men webdesign hadler mer om kunnskap enn ferdighet. Start i det små og vis fram her så får du en masse tips til forbedringer. Har du problemer med koden så hjelper vi gjerne til. Kort fortalt; vi er veldig hjelpsomme, men gidder ikke sitte med hele jobben selv Endret 9. mai 2004 av enden Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Kort fortalt; vi er veldig hjelpsomme, men gidder ikke sitte med hele jobben selv Så lenge man ikke betaler, vertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå