DocJ Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Er det bare min pc eller har folk problemer med Nextgentel sin internett? De siste dagene nå har det bare vært håpløst. Kommer ikke inn på online spill og sider bruker evigheter på å loade. Og får bare 380kbit på itavisen.no speedometer også Lenke til kommentar
bytes Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Har du utgående trafikk på linja de? for eksempel bittorrent eller lignende? Alt vel på min 3 mbit linje i trondheim også. Endret 9. mai 2004 av bytes Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 jeg har ikke noe prob. med linjene til NGT. har 1600 kbit linja fra dem, og bor i Oslo. Kanskje du skal skrive hvvor du bor, slika t personer som bor i samme området kan skrive om de har noe problemer... Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Har hatt en del problemer med linja den siste uka. Har ingen spy-ware eller andre lumske ting som tar opp kapasiteten. Så lurer også litt på hvor problemet kan ligge. Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Nei har ikke noe som kan ødelegge for download speeden. Har sendt en mail så får bare vente å se om det er noe som skjer Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Mye man kan si om NGT, men hastigheten er det sjelden no VELDIG gale med.... Du får ringe dem (!!!!!) og be dem skjekke linjen... ser ut til at det kan være no rusk på den... Lenke til kommentar
talisar Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Har du kjørt en "netstat -o" fra kommandolinjen for å se om du har noen ukjente koblinger? Det er litt .. dumt når noen kommer og sier "nei jeg har ikke noe som kan ødlegge for download speed", har du antivirus og kjørt noen spyware sjekker nylig? Eller bare tror du at du ikke har noe:) Det er ikke meningen å få det til å høres frekt ut.. men:) Hvilken hastighet står oppgitt i ruteren om du sjekker der? Og står det noe % load på linja? (om du har netopia ruteren). Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Ping linjen din mot servere ulike plasser. Neotrace gjør susen med å finne pingtid. Får 28 ms når jeg pinger startsiden.no Om du hopper veldig i pingtid mellom to ip adresser i en rute, kan det være noe galt. MVH Øyvind Endret 9. mai 2004 av Luske_Ludvig Lenke til kommentar
prolixin Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Er det bare min pc eller har folk problemermed Nextgentel sin internett? De siste dagene nå har det bare vært håpløst. Kommer ikke inn på online spill og sider bruker evigheter på å loade. Og får bare 380kbit på itavisen.no speedometer også Nextgentel sin internett ? Tror du NGT har et eget internett ?? Sorry men jeg måtte bare. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Linjen min er i alle fall helt OK for NGT i Bergen. Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Det er litt .. dumt når noen kommer og sier "nei jeg har ikke noe som kan ødlegge for download speed", har du antivirus og kjørt noen spyware sjekker nylig? Eller bare tror du at du ikke har noe:) Det er ikke meningen å få det til å høres frekt ut.. men:) Hvilken hastighet står oppgitt i ruteren om du sjekker der? Og står det noe % load på linja? (om du har netopia ruteren). Yep har kjørt alt det jeg har av ad-aware programmer og anti-virus greier. Men bare så det er sagt så er det alle pc'ene i huset internettet er treig på. Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Nextgentel sin internett ? Tror du NGT har et eget internett ?? Sorry men jeg måtte bare. Ja selvfølgelig har ngt sin egen internett.(Ironi) At det går ann å komme med sånne teite kommanterer. Lenke til kommentar
Bigfoot25 Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg kom nettopp hjem, og fant ut at NGT linja mi er nede. Har ikke link til sentralen. Bor på Grunerløkka forresten. Satser på at de ikke bruker over to uker på å fikse feilen denne gangen...here we g-g-go again. John D Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Min NGT linje sliter noe veldig. Har mindre enn 10% av den "hastigheten" jeg pleier å ha. De må slite noe alvorlig, ser ikke at det står noe på siden til NGT en gang, hvorfor ikke gi kundene opplysninger om hva som skjer? Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Kjekt å vite at det ikke er bare jeg som sliter. Bor forresten i Moss, østfold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå