no_remorse Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 enkelt og greit.. hva betyr -> og @ kan de bety flere ting ? (har en anelse om at -> kan det ..) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Tror @ er noe man plasserer foran en funksjon for å skjule evt. feilmeldinger den måtte skape. -> er jeg mer usikker på, men har sett den i bruk ved f.eks noe ala dette: $this->noe $this->noeAnnet Endret 9. mai 2004 av Loomy Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Tror @ er noe man plasserer foran en funksjon for å skjule evt. feilmeldinger den måtte skape. -> er jeg mer usikker på, men har sett den i bruk ved f.eks noe ala dette: $this->noe $this->noeAnnet har sett det jeg og.. men hva betyr den ? tror også den kan brukes i en array, men aner ikke hva det betyr Lenke til kommentar
???????? Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 I arrays bruker du => for å sette en verdi, f.eks. $måned = array(1=>"Jan", "Feb"... her starter den da på 1 og fortsetter. Den kan også brukes med tekst: $eks = array("HW" => "HardWare"... -> brukes i oop (objekt orientert programmering) Class->Funksjon Slå opp i manualen på Class Object Functions (sånn ca) så ser dere noen eks. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 -> brukes til både funksjoner og variabler i oop. $objektet->variabelen; $objektet->funksjonen(); Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå