Gå til innhold

Får ikke bilde, hva er galt?

TJ

Anbefalte innlegg

Hei,

Topic sier det meste. For ca. en time siden, så ble skjermen plutselig helt svart. Da jeg startet maskinen på nytt, så forble skjermen fortsatt svart. I etterkant av dette har jeg prøvd å slå på maskinen utallige ganger, med både korte og lange pauser, med samme resultat. Har prøvd med både DVI og D-Sub tilkobling, men meldingen "no signal" kommer opp på skjermen i begge tilfeller.

Tidligere denne uken byttet jeg ut den originale kjølepastaen (som følger med Artic Cooling VGA Silencer) og satta på Artic Silver 5. Nå har det jo seg slik, at denne pastaen leder strøm veldig godt. Kan det da tenkes at kretser på skjermkortet har blitt kortsluttet som følge av litt gris?

At dette kan være problemet ser jeg på som litt rart, siden kjølepastaen ble satt på for flere dager siden (på onsdag hvis jeg ikke husker feil). I mellomtiden så har PCen vært mye i bruk. Derfor virker det rart at problemett ikke har forekommet før nå.

Specs og andre opplysninger anngående maskinen ligger i profilen.

EDIT: Skriveleif

Endret av TJ
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har hatt akkurat samme problem som deg.

Se her.

Gud veit hva som er feil. Både hovedkort og prosessor funker, men ikke sammen.

Så jeg har bestilt meg nytt.

Lurer på om jeg skal droppe artic silver 5, lurer på om den som har noe med dette å gjøre. Noen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...