Gå til innhold

Hvilken MP3 spiller til 2500-3000

Anbefalte innlegg

Min sønn skal kjøpe MP3 spiller til søsteren sin i konfirmasjonspresang.

Prisen er på ca. 2500-3000 kr.

Den må ha minst 512 MB minne, og det er ikke nødvendig men helst ha radio.

Han er veldig usikker på hvilke type han skal velge.

Er det noen som kan hjelpe han

Endret av royrogers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå må dere huske på at det er en del forskjeller på harddiskbasert spiller, og flashbasert spiller. Jeg tror en flashspiller passer best for behovene...

... og akkurat der mener jeg en iPod mini er den ebste mellomtingen. Mye plass, ikke spesiellt stor, brukervennlig, god lyd, ok pris og flott utseende. :)

Lenke til kommentar

HD-spillere sluker strøm og er store. Konfirmasjonsjenta vil nok heller ha en liten, kjapp og praktisk flashspiller. En annen viktig ting er om spilleren har utbyttbart batteri, det har iPod ikke, og som alle vet, så går ALLE oppladbare batteri til helvete etter en ikke altfor lang stund.

Lenke til kommentar
HD-spillere sluker strøm og er store. Konfirmasjonsjenta vil nok heller ha en liten, kjapp og praktisk flashspiller. En annen viktig ting er om spilleren har utbyttbart batteri, det har iPod ikke, og som alle vet, så går ALLE oppladbare batteri til helvete etter en ikke altfor lang stund.

Nå snakker vi faktisk om til en gutt da. Batteriet holder lenge det, hvis du bruker spilleren fornuftig.

Endret av Mr.Devil
Lenke til kommentar
Nå snakker vi faktisk om til en gutt da. Batteriet holder lenge det, hvis du bruker spilleren fornuftig.

Og pleier 13-14 år gamle jenter å bry seg så mye om å ta vare på de elektriske dingsene deres? Nei. De er som regel ikke så veldig interessert i teknologien engang, de vil bare spille musikk på den.

Lenke til kommentar

Og pleier 13-14 år gamle jenter å bry seg så mye om å ta vare på de elektriske dingsene deres? Nei. De er som regel ikke så veldig interessert i teknologien engang, de vil bare spille musikk på den.

Sånt skjer når man ikke leser alt.

De jentene i min klasse er da så oppegående, så de vet at en ipod er noe som er verdt å ta vare på. Det er derfor jeg låner den til den som spør da jeg vet at de tar godt vare på den.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...