aNti hero Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Wuhu, driver å tester voodoo3 kortet mitt litt her. Så klokker jeg det. kjører helt fint på 185 MHz (Core & Memory cloc). Har satt opp en 80x80 vifte for å kjøle Den blåser rett på kjøleribba.. Så tester jeg 190 MHz - fryser med en gang.. Hva kan være feil da? Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Hei! Har det samme kortet selv. kjører det hele tiden på 190, med vife, har hatt det i 220, men er vel stor fare for at det ryker da. Men, men, tror at det kanskje har noe med at kabinettempen er litt for høy? Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 Kan hende det ble for varmt.. men hadde ikke på deksler -- orker ikke mere 3dfx nå så jeg kjøpte meg et gf4 mx 440 hehe Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 ikke kjøp geforce 4 mx, det er dårligere en et gefroce 2pro......spar heller litt til å kjøp geforce 4 ti4200 64mb ddr for 1800kr hehe....som ikke kommer på lager noen plass før 03.06, sitter og gleder meg til å kunne spille gta3 uten hakking Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Anti hero: Grunn til at du ikke kommer høyere kan være at GPU'en blir for varm, med 80mm vifte er det neppe din feil. Muligens dårlig kontakt mellom GPU og kjøleribb. Se der: http://www.overklokking.no/skjermkort/v3_oc/index.html Still opp rammen og da, hjelper mye på ytelsen. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Sorry. så ikke du hadde prøvd rammen og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå