svalbard Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Nå har de oppdaget det!Nå er skjermkort delen av siden borte! Det går ikke an å komme inn via hardware menyen... Funker fint hos meg. (hardware->skjermkort->link nede til venstre->Asus 9800XT) Lenke til kommentar
pertm Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg så på skjermkorta di hadde fra Asus, bare en ting var priset over 100 kr så noe må være galt der. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Funker her også... Du får garantert ikke produktene, men jeg bestilte meg et hovedkort samt noe minne... Jeg vet jo jeg ikke får sakene, men det koster ikke meg noe å prøve. Dette får bli min primitive straff fra den gangen de brukte 3 mnd på en retur. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Er heller ikke komisk, det er en feil i systemet. Sånt skjer. Denne posten handler hovedsakelig om en svikt i ITbutikkens nettsider. Det er ikke relatert til skjermkort, skjermer, selv det også er skjermkort som er feilpriset. Det å kjøpe masse kort er dumt, det ødelegger bare for ITbutikken. Stenges da posten er unødvendig, og feilpostet. Og en forespørsel til alle. Å ødelegge for ITbutikken ved å kjøpe mange feilprisede varer du aldri får, er ikke noen vits i. Endret 9. mai 2004 av It's me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg