Swifty Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Skulle ha flashet biosen på midt Aopen ak33 hk, problemet er at diskettstasjonen ikke vil fungere (har prøvt 2 forskjellige diskettstasjoner og 2 forskjellige kabler, så jeg antar det er ingangen på hk'et). Så er det noen som har en ide hvordan jeg skal å få startet pcen i dos? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Du kan koble kabelen til en floppy-disk feil, så enable fdd kontroller i BIOS, koble til floppyen og forsøk igjen. Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Du kan koble kabelen til en floppy-disk feil, så enable fdd kontroller i BIOS, koble til floppyen og forsøk igjen. Den har jo funket før da så tviler på at det er noe i biosen. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 hmm...jeg har et aopen ak77-333 HK, jeg flashet fra windows. Har du sjekka om du også kan gjøre det? Brukte bare winflash, lastet ned fra Aopen sine hjemmesider.. Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 hmm...jeg har et aopen ak77-333 HK, jeg flashet fra windows. Har du sjekka om du også kan gjøre det? Brukte bare winflash, lastet ned fra Aopen sine hjemmesider.. hmm.. lasta ned en ny versjon jeg, og der sto det at man bare skulle legge det inn på en diskett og kjøre det i dos. Men det er sikkert muligt det du sier... Lenke til kommentar
fflex Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 ja det rare er at det sto det hos meg, så bare dobbelklikka jeg på den filen jeg lasta ned, da poppa det opp en meny og jeg bare flasha i vei! Uansett lykke til... Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Skulle ha flashet biosen på midt Aopen ak33 hk, problemet er at diskettstasjonen ikke vil fungere (har prøvt 2 forskjellige diskettstasjoner og 2 forskjellige kabler, så jeg antar det er ingangen på hk'et). Så er det noen som har en ide hvordan jeg skal å få startet pcen i dos? du kan jo alltids boote fra windows cdn din å starte dos som ligger på den da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå