MrLee Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 argumenter kan være... følge med i utviklingen fast pris istedet for tellerskritt (evt. mindre utgifter også) mer for pengene ikke opptatt telefon (litt bad hvis du har ISDN da) "Alle de andre kompisene har det..." Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg fikk aldri bredbånd hjemme hos foreldrene mine. Nå har jeg derimot flyttet for meg selv, og venter på at NGT skal få ut fingeren. Menneh, en ting er sikkert. Det ville ALDRI funket for meg å skru opp telefonregningen for å så argumentere med at adsl er billigere. Foreldrene mine ville heller nektet meg å være mer på internett. Det er samme hos meg. Men jeg fikk nå overtalt gammlingene hjemme til å kjøe bredbånd. Det gjorde jeg sånn: 1. masemasemase. dvs "alle andre har det jo, det blir jo billigere, da kan jeg laste ned film og musikk gratis for dere slik at dere sparer penger. 2. Finne den levrandøren som er billigst, vær villig til å gå med på å få ei treig linje. Bedre med bredbånd enn ikke bredbånd. 3. Vær villig til å betale litt selv, det gjorde jeg, men de glemte det heldigvis 4. Så tilslutt masmasmas, men også "lek" voksen og legg ut om masse fordeler. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Tips faren din om de beste pr0nsidene uten popups på nettet Da har du ADSL allerede på neste uka ! Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Si at det er mye billigere enn modem eller ISDN. Foreldra mine trodde at det ville koste 350,- kroner MER så derfor tok det en tid å forklare det. Det er også fint at det tar mye kortere tid å surfe. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Mas på han hele tiden! og si at Bredband er mer moderne! og at det går fortere! og får gjort mer på datan Eller, du kan sitte på internett hele tiden! så regningen blir så stor at han ikke har noe valg Lenke til kommentar
tbend Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 men jeg sa at det virka ikke å se på sånn 360 graders visning uten bredbånd HAHA.... Den var jo genial, er de dom eller? 19. MAI.Venter på bredband nu. 704/128, skal betale 100kr sjøl. Min strategi var å bruke internettt som om vi hadde bredband. (isdn) Ble mange timer med dobbel på helgenettene for å ikke få CP på BF servere med 32/32 users.... Men regninga ble ikke høy for det. ca 500kr! Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Et spleiselag kan gjøre susen. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Tips faren din om de beste pr0nsidene uten popups på nettet Da har du ADSL allerede på neste uka ! WORD! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Har 704/128 fra upc nå. Mamma og pappa betaler 379,- i mnd. for det, men det nytter ikke å overtale pappa til å skaffe ngt 1100/*** for 20,- mer i mnd. Endret 15. mai 2004 av TheDarkListener Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Og da 1000 kroner i etablering vel? Etableringsavgift dreper konkurransen, både på mobiltelefon og ADSL. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Spurte om vi kunne få bredbånd visst jeg greide å skaffe 2000 kroner. Slutt og mas.....jajaj, kanskje.....grrgrgrgrrrrrrr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå