Arsenal_RULES Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg har prøvd lenge og lengre en lengst, men vi får bare ikke bredbånd. En venn av meg hadde samme problemet, han var så mye innpå modem-Internett at det ble billigere med bredbånd. Men tror jeg utelukker det alternativet. Noen som vet hvordan man kan overbevise noen om å skaffe Bredbånd???? Trenger sårt hjelp Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 vel, du kan jo prøve å fortelle hvor mye raskere internett blir.... det hjalp nå litt hos meg... + det at moren min "kjøpte" det bare for å vise meg at det ikke var vits, men så ble det til at vi beholdt det... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 lag ei stor modem regning, da tenker jeg han ombestemmer seg Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 For meg funka det å lage ei stor ISDN regning, muligens funka den dvd'en fra telenor også. Pluss at foreldra mine er veldig glade i å se på hus visninger på internett ( ikke vet jeg hvorfor) men jeg sa at det virka ikke å se på sånn 360 graders visning uten bredbånd MAs og klag og syt lenge nok så går det nok Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Du binder faren din fast til en stol, retter en lampe mot ansiktet hans og spør hvorfor dere ikke kan ha bredbånd. eventuelt bare trygle og be helt til han går med på det.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Du binder faren din fast til en stol, retter en lampe mot ansiktet hans og spør hvorfor dere ikke kan ha bredbånd. Eller du kan leie Bruce Lee. Heisann, vent nå litt... Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 si at det begynner å bli så mye video-reklame ,beveglig reklame på vg.no osv at modem ikke vil klare å laste ned siden på en mannsalder det er jo ikke jug ,for det er sant lang tid å laste ned win update,virus prog update osv hjelp til i hjemmet mot en belønning-adsl! Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Jeg fikk overbevist mine foreldre om å kjøpe "bredbånd" (Om ADSL 704/128 er bredbånd kan diskuteres) med å argumentere de opplagte fordelene: * Raskere internett * Mulighet for mer bruk av internett uten økning i regning * Tilgjengelig gjennom telefon hele døgnet (arg. kun for de med modem) * Mulighet for IP-telefon med Telio * Web-tv + radio * Lettere med internett til begge pcer * Lavere kostnadder enn gjeldende oppsett (bør jobbes med for å få til) Mor og far tilbrakte også mangen timer på nettet etter jakt på hus og ferie, så jeg fortalte at alle videovisninger i Berg-og-dal-baner, hus og hoteller ville endelig kunne fungere. Jeg greide det heldigvis til slutt. Endret 9. mai 2004 av aadnk Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 "glem" å logge av internett når du ikke bruker det. Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg fant et tilbud som kostet omtrent det samme som vi betalte til vanlig med ISDN, og da var det visst helt greit Lenke til kommentar
alexf Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Si at dersom du får bredbånd kommer du til å bruke all din tid til å sløve foran PC'en. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Du binder faren din fast til en stol, retter en lampe mot ansiktet hans og spør hvorfor dere ikke kan ha bredbånd. Eller du kan leie Bruce Lee. Heisann, vent nå litt... hehe Mange fornuftige forslag prøv de! Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 ikke vits å gjøre masse dumme ting! prøv heller å komme med for og mot argumenter..si at du kanf.eks spytte inn litt cash selv konkrete bevis på at det er bedre og billigere i lengden. lykke til Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Ikke vær avhengig av foreldra dine! Prøv å spare opp penger selv, i utgangspunktet for å betale for de første månedene, og for installasjon etc. Når foreldrene dine ser at du har vist mye initativ og gjort alt sammen på egenhånd, kommer de til å betale videre for bredbåndet. Derfor vil jeg anbefale deg å ta en jobb eller gjøre noe annet slik at du tjener nok. Funker ikke dette, så får du prøve å fulge de andre rådene som er gitt tidligere... Men jeg er ganske sikkert på at dette funker! Hvis du har en stabeis av en far, hjelper det kanskje litt å fortelle moren din om bredbånd. Da forteller hun kanskje faren din det. Sannsynligvis lytter faren din på moren din, siden det høres mye bedre ut når de kommer fra en voksen... Uansett, lykke til! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Si at "internett er ødelagt" og derfor trenger du å få installert adsl! I tillegg smeller du til med en drøss med gode argumenter. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Mange gode forslag, men tror faktisk denne måneden får vi en heftig regning i posten. Så mulig jeg kan overbevise de om bredbånd, men en jobb hadde vel heller ikke vært en dum ide. Betale det selv, hm... Men jeg tviler på at det hjelper å binne han fast til en stol og spørre hvorfor vi ikke har bredbånd, supremeX.... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg fikk aldri bredbånd hjemme hos foreldrene mine. Nå har jeg derimot flyttet for meg selv, og venter på at NGT skal få ut fingeren. Menneh, en ting er sikkert. Det ville ALDRI funket for meg å skru opp telefonregningen for å så argumentere med at adsl er billigere. Foreldrene mine ville heller nektet meg å være mer på internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå