JonV Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Hei alle sammen. Jeg skal legge inn en DB i MySql via PhpMyAdmin. Men da jeg legger den inn får jeg Timeout da Sql fila er for stor. 18+Mb Er det noen som har noen tips ang fremgangs måte for å få den inn i MySql ??? Har testa og dele opp også men med 10000 brukere og litt for mange poster skjærer det seg nesten uansett Trenger sårt litt tips. Har testa og lage Struktur først deretter for å legge inn data men til liten nytte. Har ikke Shell på webhotelet.... Mvh Jon Ps håper den ikke er Feilpostet da jeg ikke fant MySql. Skulle den være feil PLEASE ikke slett men flytt. Endret 10. mai 2004 av win_xp Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Lag mysql dump av et par tabeller om gangen, det bør gjøre susen Lenke til kommentar
JonV Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Det har jeg testa men det stopper på de største "basene" poster/Pm/News osv. Lenke til kommentar
???????? Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Prøv MySqlCC eller DBDesigner - hvis ikke de fungerer og du ikke har tilgang til mysql kommando funksjonene, prøv google.com. Finnes sikkert mange scripts som hjelper deg med det. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Da løste det seg Takk for hjelpen selv om løsningen kom fra annet sted NukeNorway.no hadde løsningen. bigdump.php Endret 10. mai 2004 av win_xp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå