Nikkor Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Heisann. Var på lan for ikke så lenge siden, etter dette har pc'en vært helt vrang... Først sluttet FarCry og fungere, ok tenkte jeg... da spiller jeg BF... Spilte det i et par dager, nå vil ikke det fungere heller...Pluss at Steam heller ikke vil starte lenger.! Er det noe virus som ødelegger, Exe. filer elns? Tok virus scan med Norton, den fant 1000Infiserte filer. Men får feilmeldinger når jeg skal prøve og slette disse... Hjelp! Takker for, hint eller tips. Lenke til kommentar
Fury Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Hva heter viruset? Norton burde ha nevnt det. Endret 9. mai 2004 av Fury Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Online virus scanner http://housecall.trendmicro.com/ Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Skal prøve og ta den på nytt, husker ikke helt. jokab@ Takk, sjekker nå. Endret 9. mai 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Den fant 21 infiserte filer. Den fikk slettet 18 av de. Disse var igjen: PE PARITE. A-1 PE Parite.A Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Start i sikker modus og kjør norton, da blir de resterende tatt Lenke til kommentar
Eddy Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 bakcup og formater. funker alltid Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 bakcup og formater. funker alltid ja med så mye problemer tror jeg det er det sikreste Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 bakcup og formater. funker alltid Får ny pc, så skal gjøre det om 4 dager. Anyway nå startet Cs igjen, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå