Tommelom Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Min strømforsyning leverer etter oppgradering -3.64V på der den skal gi -5V. AUX er visst heller ikke helt bra på +2.61.Har ikke merket noe ustabilitet pga av dette. Er det skadelig på noen måte over tid? Har: P4 2.8 GHz PC800 Radeon 9800pro 2x 512 mb Twinmos 2x 160GB HD 350W PSU Har ikke all verdens penger akkurat nå, så MÅ jeg oppgradere? Hva kan slik spenning føre til? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 -5 og -12 trenger du ikke å bry deg om. Men jeg forstår ikke helt hvordan AUX kommer inn her. Hvor er det du leser spenningene? Det kan jo høres ut som om det er minnespenningen som er på 2.61V. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 At det ikke spiller noen rolle er godt å høre. AUX vet jeg egentlig ikke hva er. Det er jo en egen plugg som tyter ut fra strømforsyninga som heter AUX, men aner ikke hva den brukes til. Jeg bruker den i allefall ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå