Gå til innhold

Skremme slekta musikk


Zhor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heidi Hauge uansett sang ...

Norsk søppelcountry kan skremme dritten av de fleste :laugh:

 

Hvis det er bimmer du har kan du jo sette på litt ekte Grønland-hovering music: Daler Mendhi - Tunak Tunak Tun :green:

 

Forresten, hva med å innrede bilden din som en kirke og la anlegget pumpe ut nyreligiøs pop rett fra studioet i Knuteby?

Lenke til kommentar

Tror fremdeles Children of Bodom kan sette en støkker i de fleste foreldre.

 

Rammstein er også en klassiker. *humre*. Husker at jeg og en kompis satte oss ved TV'n med Live aus Berlin-DVD'n. Vi sang og koste oss. Så kom det opp en meget sint far. "EY, KA FA'N: NAZISTMUSIKK. SKRU DET AV ASAP!!!!!!!!!!"

 

Huff, toleranse.

Lenke til kommentar

Takk for alle forslagene, har pøvd noen men all respons jeg fikk fra baksetet var noen sure kommentarer på lydstyrken :no: .

Men jeg fikk endel rare blikk fra diverse politi konstabler og vegarbeidere jeg har måtte stoppe opp for på mine kjøre turer :thumbup: .

PS. et lite tips, "Satan My Master" og "Fuck the police" på anlegget når dere er i politikontroll er ikke veldig lurt, da tar de seg ekstra god tid og undersøker alt 3 ganger exstra (Slapp unna hulromsjekk da, heldigvis :D )

Lenke til kommentar

var jo faktisk en eller annen pensjonist. husker ikke hva han heter, men han var på tv`en en gang (NRK1) da stilte havle Dimmu Borgir bandet opp i et program sammen med han pensjonisten. da san pensjonisten at han faktisk hørte på Dimmu Borgir for å slappe av i kroppen tror jeg.

men det nyeste albumet. Death Cult Armageddon er jo ganske fint det da. har med orkester og greier, sikkelig tøft.

Lenke til kommentar
Rammstein er også en klassiker. *humre*. Husker at jeg og en kompis satte oss ved TV'n med Live aus Berlin-DVD'n. Vi sang og koste oss. Så kom det opp en meget sint far. "EY, KA FA'N: NAZISTMUSIKK. SKRU DET AV ASAP!!!!!!!!!!"

Da vil jeg tro Burzum er bedre. Spørs om de tør å sitte på hvis man påpeker at det er Varg :)

 

(spørs om du ser de på en stund og da^^)

Lenke til kommentar

Ta å drit i Dimmu Borgir (jeg digger dem, men de funker ikke å skremme med).

 

Anaal Nathrakh - Pandemonic Hyperblast

 

Det.... er ....det sjukeste faenskapet som er laget. Bare test det ut. Prøv litt. Så litt mer dagen etter på. Og så kanskje etter en uke klarer du å høre hele sangen. Så når du er vant med sangen kan du fyre den på forran slekta. Jeg skal forsikre deg om at du ikke ser så mye av de etter det :p

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Ta å drit i Dimmu Borgir (jeg digger dem, men de funker ikke å skremme med).

 

Anaal Nathrakh - Pandemonic Hyperblast

 

Det.... er ....det sjukeste faenskapet som er laget. Bare test det ut. Prøv litt. Så litt mer dagen etter på. Og så kanskje etter en uke klarer du å høre hele sangen. Så når du er vant med sangen kan du fyre den på forran slekta. Jeg skal forsikre deg om at du ikke ser så mye av de etter det :p

Hvor kan jeg finne denne sangen ??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...