Moltrez Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Heisann! Jeg har en Q-Tec Strømforsyning ATX 400W Dual Fan. Jeg var innpå http://www.jscustompcs.com/power_supply/ , så tok jeg den "testen" Som sagt har jeg en Q-Tec strømforsyning, og når jeg tok "testen" så regna den ut at jeg trenger ca. 533 W.. Altså. Kan noen forklare meg hva som skjer ? Kan PSU'en plutselig si pang nå da eller ? Har kjørt med alt utstyret i over 2 mnd nå, og ingenting spesielt har skjedd. Urolig Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Se på den informasjonen som veiledene. Q-teck psu`er har et dårlig rykte, noen få har opplevd at de ryker.... Men ingen kan si hvs som skjedde eller hva i psu som røk. Sikkert dårlige kondensatorer, og de leverer ikke fullt opp med effekt som lovet. De bråker noe forferdlig. Men de funger godt hos mange deriblant eg. Har modda viftene til å gå på 7V da, ingen fare for overoppheting! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Jepp. Funker godt hos meg også. Men ble litt urolig da jeg så at jeg trengte ca. 533 W til maskina mi, siden PSU er på 400W Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Ragna ut hos meg at jeg trenger rundt 610 W hvis jeg skurur på alt ... har 500W levicom og det stemmer gnaske bra tror jeg Hvis jeg tar på at rebooter marskinen.. skal vurdere dual psu Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Vurdere å stjele med meg en strømforsyning ifra skolen selv. Da kan jeg bruke den til vifter, cdroms etc. Men da kommer problemet. AV/PÅ knapp Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Men da kommer problemet. AV/PÅ knapp Er bare å kortslutte(koble disse inn på en impulsbryter) 2 ledninger på kabelen som går til hk. grønn og en til .. (husker ikke hvilke) Endret 9. mai 2004 av insider Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Grønn til svart. Da svart er jord. Det tenkte jeg ikke over gitt, *stjele en knapp fra skolen imorgen og lodde på* Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Men da kommer problemet. AV/PÅ knapp Er bare å kortslutte(koble disse inn på en impulsbryter) 2 ledninger på kabelen som går til hk. grønn og en til .. (husker ikke hvilke) Du kortslutter den grønn til jord (sort) Se herfor nermere info! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå