HEE Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hei! Har på maskina til muttern fåt noe iriterende virus tror jeg. har sjekket for sasser og kjørt nortov av et par ganger. har også oppdatert den med siste oppdatering. får denne beskjeden "this system is shutting down. please save all work in progress and log off. this shutdown was intiated by NT AUTHORITY\SYSTEM Message: the system process c:\windows\system32\isass.exe terminated unexpectedly with status code -1073741819 system shut down ! har sjekket sasser som sagt og kjørt norton av et par ganger og har også kjørt diverse sasser fixer. kjønner ikke dette HELP ME NOW .. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Er nok netsky eller lignende. Last ned en fix fra syantec (google) og så start maskinen opp i sikkermodus, F8 tasten når win loader. Så kjør fixen . Så kjører du norton etter på just in case Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 funker det med å skrive shutdown -a eller var det -n i cmd? Kanjo være som noen nevnteblaster, selv om ikke den feilmeldingen var helt lik blaster meldingen da. Lenke til kommentar
z00l Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hvis du får problemer med å laste ned før maskinen kutter, kan du åpne kjør/run fra start meny og skrive noe alá shutdown -a (tror det var -a) Da skal restartingen stoppe opp. -z00l- Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Sjekket for blaster virus? Blaster var det jeg tenkte på, har hengt meg litt opp i netsky da jeg har fått et tonn med disse i år Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hjelp til løsning : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=239396 Lenke til kommentar
Gef Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 -Feilpostet Denne tråden skulle vært postet under virus forumet. Flyttes dit! Pass på neste gang at du ikke poster feil. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) CASE CLOSED ! Endret 22. mai 2004 av HEE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå