sukk Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Er det noen som vet hvordan jeg kan kombinere Office Xp Professional med PhotoDraw 2000? Med en gang jeg starter PhotoDraw får jeg en "kritisk feil, må slå av applikasjon" i XP. Har hørt tidligere at Office 2000 og XP ikke kan blandes. Er det noen som har hatt et lignende problem? Ville det kanskje gått hvis jeg først innstallerte PhotoDraw og så oppgraderte/la inn Xp'en etterpå? Jeg har Xp :smile:blå :smile: [ Denne Melding var redigert av: sukk på 2002-04-07 17:08 ] Lenke til kommentar
Fredrik_ Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Det beste er vel å skaffe Photodraw XP :wink: Lenke til kommentar
Pyjamas Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Opplevde akkurat det samme selv her om dagen. Photodraw 2000 versjon 2 gjorde imidlertid susen. Hvorfor vet jeg ikke. Lenke til kommentar
sukk Skrevet 8. april 2002 Forfatter Del Skrevet 8. april 2002 Photodraw Xp, finnes det? Døde ikke ikke PD etter versjon 2k. Hva er versjon 2? Lenke til kommentar
Pyjamas Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Jeg vet ikke hva forskjellen er, men det er en versjon som heter Photodraw 2000 Versjon 2. Tror også det finnes en Photodraw 2002. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå