Hotmale Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hei! tidligere idag fikk jeg et Asus A7V8X av en kompis. Etter jeg hadde tatt ut det gamle Asus A7N266-VM og satt i det nye, fikk jeg ikke skjermbilde, jeg prøvde på to forskjellige skjermer(begge funker). men fikk ingenting på noen av de! Fikk vite at nr slikt skjer er kanskje hovedkortet gåent. Så jeg bytta tilbake til det gamle, men n er det slik der og! Skjermkortet tenkte jeg det måtte være, så jeg satt kabelen inn i det innebyggde skjermkortet . Men, jøss! det virka ikke der heller! Vil det si at jeg har ødlagt 2 hovedkort på en dag eller er det noe annet! HJELP trenges virkelig!!!! takk for svar! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Snodig.. Sikker på at alt er koblet riktig? Starter maskinen osv.? Lenke til kommentar
Hotmale Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 ja, jeg er nokså sikker på at det er koplet riktig! PC'n starter som vanlig, men det kommer ikke skjermbilde! Du vet når du har slått av pc'n men skjermen står på, i en slags ventemodus! hvis det er noe forklarende! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 ja, jeg er nokså sikker på at det er koplet riktig! PC'n starter som vanlig, men det kommer ikke skjermbilde! Du vet når du har slått av pc'n men skjermen står på, i en slags ventemodus! hvis det er noe forklarende! Du får altså ikke opp noe som helst? Forresten, hvilke komponenter har du bortsett fra hovedkortet? Du kan ikke ha slått prosessoren i en kant eller fått statisk elektrisitet i den mens du har montert de andre komponentene? Lenke til kommentar
Hotmale Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 GeForce MX44O AMD XP2OOO+ det står forresten i profilen min! Det kan hende jeg kom inntil en ting med cpu'n.! Og nei, jeg får ikke bilde i det hele tatt! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 GeForce MX44OAMD XP2OOO+ det står forresten i profilen min! Det kan hende jeg kom inntil en ting med cpu'n.! Og nei, jeg får ikke bilde i det hele tatt! Da burde du prøve med en annen CPU. Du skal være presis hvis du klarer å ødelegge noe på CPU som har effekt på skjermbildet og ikke på oppstarten... Lenke til kommentar
Hotmale Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg har ikke tilgang på en cpu akkurat nå, men hvis ikke det er den er det hk eller noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå