johanf Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg må først få erklære meg som nVIDIA fantast, men når jeg ser hvordan X800 gjør det på tester og hvordan nVIDIA oppførerer seg med 6800, så får jeg mer og mer lyst på et ATi kort. Og når man ser et kort som ser SLIK ut, er det da rart man sikler? _ johanf Lenke til kommentar
TDK Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) HVA! den funker jo ikke hos meg! ikke i IE eller opera! Kan noen please poste bilde her i tråden??? Får bare ''page cannot be found'' Endret 9. mai 2004 av TDK Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) HINT: linken funker ikke... fungerer her - ati kortene er velkl ganske like bare klistemeret er forskjellig. men stilige er dem! ¨ fungerer ikke hs meg heller nå Endret 9. mai 2004 av insider Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Stygt? trokke det.. Sapphire 9800 XT er jo pene de og Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Var fint det ja, men det er jo likt som referansekortet egentlig da, bare andre farger.. Men ja så deiligt ut Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 da var det avgjort da. Asus X800 XT på meg!!! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 da var det avgjort da. Asus X800 XT på meg!!! Så du vil risikere å betale rundt 500-1000,- kr ekstra på grunn av et kulere klistremerke? Lykke til Lenke til kommentar
johanf Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 HVA! den funker jo ikke hos meg! ikke i IE eller opera! Kan noen please poste bilde her i tråden??? Får bare ''page cannot be found'' funker det bedre? _ johanf Lenke til kommentar
TDK Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) DER! Det er jo bare et annerledes klistremerke! Og transparente vifteblader! Endret 9. mai 2004 av TDK Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Jeg får det ikke opp!Seriøst hva er galt? Linken funker for alle, ikke meg. Bildet fungerer for alle (antar jeg) men ikke for meg! fikk det opp kansje 3 ganger og nå får jeg også bare page can not be displyed.. leif Endret 9. mai 2004 av insider Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 hmm, Kommer ikke Nvidia med noen nye kort som kan måle seg mot Ati snart ?? ellers blir det kansje Ati på meg å Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 hmm, Kommer ikke Nvidia med noen nye kort som kan måle seg mot Ati snart ?? ellers blir det kansje Ati på meg å De har jo 6800 utra som ligger nesten på ytelsen til ati sitt. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) da var det avgjort da. Asus X800 XT på meg!!! Så du vil risikere å betale rundt 500-1000,- kr ekstra på grunn av et kulere klistremerke? Lykke til ja, det vil jeg Endret 9. mai 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) fungerer ? Endret 9. mai 2004 av insider Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 nei!!! nå gikk jeg inn i må ha modus... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 da var det avgjort da. Asus X800 XT på meg!!! Så du vil risikere å betale rundt 500-1000,- kr ekstra på grunn av et kulere klistremerke? Lykke til ja, det vil jeg Håper seriøst du kødder.. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 da var det avgjort da. Asus X800 XT på meg!!! Så du vil risikere å betale rundt 500-1000,- kr ekstra på grunn av et kulere klistremerke? Lykke til ja, det vil jeg Håper seriøst du kødder.. Lite hjerne og mye penger? Neida, men kanskje han er en ivrig cas modder og skal ha nye lian li kabbiset som hk er snudd opp ned på. Da vil jo kjøleanrettningen vises godt Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 på kanten til ot. Hva er uansett vitsen med å se på skjermkortet? Personlig bryr jeg meg mye mer om hvordan det virker Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 på kanten til ot.Hva er uansett vitsen med å se på skjermkortet? Personlig bryr jeg meg mye mer om hvordan det virker det er sant men alle er jo så forskjellige, du vill ha ytelse og andre vill ha noe som er kult å se på. Selv vill jeg ha mest ytelse for minst penger med funksjonalitet som et slags flytende gjennomsnitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå