Framerate Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg har et innebygget intel pro 10/100/1000 nettverkskort på hovedkortet. Dette bruker jeg til internett og lokalnett++ Så hadde jeg tenkt å sette inn ett nettverkskort nummer 2 Dette skal brukes til å se TV på pc'n med UDP/RTP Jeg installerte det men nå får jeg ikke begge til å funke samtidig Enten må jeg se på tv eller surfe på nettet Poenget med dette var at jeg kunne laste ned ting og mens jeg ventet se på tv Noen som vet hvordan man kan få begge til å funke samtidig? Takker Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Hmm kansje jeg formulerte meg litt galt her... håper dere skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Bump Er det virkelig ingen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg ville prøvd å gitt kortene hver sin ip adresse fremfor automatisk tildeling, om du ikke har prøvd det da. Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg ville prøvd å gitt kortene hver sin ip adresse fremfor automatisk tildeling, om du ikke har prøvd det da. Hmm skal prøve det kan det hjelpe med en nettverksbro montro Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Hvordan ser routingtabellen din ut i forhold til nettet ditt da? C:> route print ...skulle virke fra Windows' kommandolinje. timtowtdi Edit: Her har jeg svart på en annen tråd tror jeg ... skjønner iallefall ikke helt sammenhengen i spm. og svar her!! Beklager! Endret 4. juni 2004 av timtowtdi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå