zobeon Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Noen som har erfaringer med .mdf filer, og kan forklare step-by-step hvordan en får brukt og extracta disse... f.eks hitman contracts cd1.mdf. både cd1 og cd2 har en liten .mds fil ved siden av. akkurat som en liten .cue fil. Jeg har prøvd magicISO, men får det ikke til å funke. Har fått noen andre forslag, som å rename filene til .iso, men hjelper ikke. Disse filene blir det bare mer av for hver dag har jeg sett, så må jo være en enkel løsning... hjelp!! Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 bare å slett filene du. siden at det blir flere og flere av dem så er de ikke så viktig. jeg tviler på at du trenger disse filene hvis du skal spille spillet iallefall. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 .mdf og .mds-filer blir laget av Alcohol 120%, som etter min mening er det beste CD-kopieringsprogrammet per dags dato. .mdf er selve image-fila, mens .mds inneholder tilleggsinformasjon som enkelte titler med kopibeskyttelse (Securom o.l) er avhengige av for å kunne fungere uten å måtte bruke modifiserte (No-CD) EXE-filer. Du kan laste ned trial-versjonen av Alcohol 120% her. Lenke til kommentar
zobeon Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Har lasta ned alcohol og prøvd ut brenning, men får det ikke til å funke.. I programmet får du flere valg om hva slags data du vil brenne. Jeg prøvde dao/sao, men det ble feil. Hva er riktig å velge når du skal brenne ut spill? Atså ----> write method: dao/sao, raw sao, raw sao + sub, raw dao eller tao?? Og et annet valg du har nederst på programmet ----> datatype: customize, audio, cd-cops, starforce, securom, osv... Hva er riktig?? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 For det første: Jeg NEKTER å tro at du har tatt backup av spillet ditt med et verktøy du ikke har etter en metode du ikke forstår. For det andre: Skal du først drive sjørøvervirksomhet foreslår jeg du leser det de andre sjørøverne skriver i stedenfor å mase her. For det tredje: Happy holliday... (rapporter->klikk->send) Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Egentlig trenger du ikke brenne filene, lag heller virtuelle cd-spillere i alcohol 120% og mount mdf filene i disse. Valget nederst på programmet svarer til den cd-beskyttlesen det er på mdf filen. Denne finner du ved å mounte filen i en virtuell cd-spiller og bruke Clony XXL for å finne beskyttelsen. Clony XXL finner du her -Link slettet av moderator- Endret 10. mai 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Denne tråden omhandler piratvirksomhet og stenges derfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg