tommy_sn Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hei! Har tenkt å bestille bredbånd fra nextgentel, og skal ha trådløst nett. Er den trådløse routeren nextgentel selger noe å satse på? Kan jeg koble nextgentel sitt modem/router til en annen trådløs router, eller har dette ingen hensikt slik at den bare kan kobles til en normal switch med trådløs del? Kan jeg benytte en annen router istedenfor den netopia saken nextgentel har? Tommy! Lenke til kommentar
knutie Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Vil anbefale en "ekstern" router, altså ved siden av ngt sin. Som feks SMC,Dlink eller linksys. Da kan du få mye lenger rekkevidde, for samme prisen som den routeren der. Feks denne SMC routeren KOster vel knapt 2-3 hundre kroner mer enn NGT sin.. Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Så jeg må bruke Nextgentel sin ruter "først" i oppsettet? Det går ikke å bruke ènannen router med trådløs funksjon? Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Hvordan er Nextgentel sintrådløse router? Noen som har testet denne?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå