MUTS Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Hei, skal kjøpe meg et nytt DV-kamera, og lurer litt på hva som anbefales. Ser på et kamera i prisklassen opp til ca. 13.000, og er viktig at det er lite. Ellers ser jeg etter et kamera med stillbilde-funksjon med minnebrikke, og DV inn og ut. Har sett litt på Sony, både PC 9 og PC 6, men også Canon MV 450 og JVC DVX 77. Noe som kan anbefales?? Blir mitt første videokamera, så trenger litt hjelp!! Lenke til kommentar
Anton Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Anbefaler Sony DCR PC9 ! Pga. størrelsen og mulighetene (DV og analog inn). Kameraet og bæreveske(!) får plass i jakkelommen. Stillbildene er bare for bruk på TV og PC, lav oppløsning gjør at de ikke er særlig bra. Bedre å kjøpe et eget digitalt kamera for bilder - tar langt bedre bilder enn videokamera. - Anton - Lenke til kommentar
Strips Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 JVC GR-DVX77 har kun firewire ut. Skal du ha FW inn så må du kjøpe en DV-vidget eller noe lignende. Jeg har et DVX77 til salgs foresten: http://bruktmarked.digitalkamera.no/marked...query=retrieval Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Sjekk ut videkameratesten på dinside(http://www.dinside.no), der fikk canon mv550i best i test, koster ca 10k og følger med videoredigeringskort veldig bra mvh nerd-light Lenke til kommentar
mindor Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 hei pc 9 er vel et klart førstevalg. jeg har hatt pc 5(pc 9 tok over for pc 5) og det var et kjempe kamera mindor Lenke til kommentar
caturbo Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Sjekk ut det nye JVC kamaret DVX 707 eller noe sånt Lenke til kommentar
lidvar Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Sony har komt med eit nytt som heiter dcr-pc8 . det er av same utsjånad som pc5,6 og 9. detter har dv IN/UT. og koster under 10000kr. er usikker på fakta om det. prøver å finne ut meir... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå