hosthus Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg er på utkikk etter nytt kamera, og tenker å bruke ca 4-5000 kroner på selve kameraet. Det må være lite, da jeg alltid vil ha det med meg, og gi gode bilder. Vurderer Casio Ex Z40 og Sony T1, men er ikke 100% fornøyd med noen av disse, da førstnevnte bruker XD-minne (Jeg har pc med minnekortleser til alle kort utenom akkurat dette) i tillegg til at det ikke går an å stille lukkertiden , mens sistnevnte har dårlig batterikapasitet. Er på utkikk etter andre alternativer i digitalkamerajungelen, er det noen som har noen forslag?? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg trodde Casio brukte SD minne jeg, men mulig de helt nye bruker XD? Noen som vet? Lenke til kommentar
hosthus Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Glipp fra min side! Jeg sjekket bare med en kamerat, og han sa det var XD, men nå ser jeg at det er SD. Men det var ikke den største ulempen med Z40, det er den manglende manuelle lukkertidsstillingen... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Canon A80, eller er dette for stort? Veldig bra batterikapasitet (spesielt med oppladbare AA batterier) og mye manuelle muligheter. Meget god bildekvalitet også. 4 megapixler, 3x optisk zoom. Lenke til kommentar
hosthus Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Takker for tipset! Men....Jeg har sett litt på A80 nå, og det blir rett og slett litt for stort og klumpete til å "ha med seg uten å merke at man har det med seg"..... Men det virket absolutt som et veldig bra kamera til den prisen, det er sikkert og visst! Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg kjøpte meg nettop Pentax Otio S4i og er meget fornøyd. Kamera er bygd på samme hus som casio sitt. Er raskt, men jeg vet ikke om en kan stille lukkertiden manuelt(fikk d på torsdag, kongeparken i helga(er russ)). Men JEg er meget fornøyd med det, billedkvaliteten var grei synes jeg, men jeg skulle ønske akam.no kunne teste det. Det hadde vert supert. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Ta en liten titt på Casio Exilim Pro EX-P600 Synes dette ser meget lovende ut... Akamera kommer ut med en test av dette også snart vil jeg tro, ettersom det ligger testbilder på framsia allerede.. Har allerede bestillt, regner med jeg får det i morra. En annen test av Casio Exilim Pro EX-P600 Lenke til kommentar
hosthus Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Ville bare si at jeg idag kjøpte Sony DSC-T1... har prøvd det littegrann og er MEGET fornøyd! Kjøpte det på Lefdal til 4995,-. Deretter drog jeg opp en utskrift fra Mamoz.no som viser at de selger det til 4498,- og fikk igjen ca 650 kroner... Sony DSC-T1 til under 4400 kroner, det er bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå