HetrTiXc Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Kjøpte en siemens c55 med netcom kontant for litt over ett år siden. Telefonen var bundtet til netcom i 12 måneder. Har nå hatt telefonen i over et år, så jeg skulle test med et annet simkort. Da får jeg bare beskjed om at telefonen var sperret og at jeg må oppgi nettverkskode. Da er spørsmålet: Hva er nettverkskode og hvordan får jeg tak i den? Det skal vel gå å bytte når bindingstiden er over. På forhånd tak for svar! HetrTiXc Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Du må enten kontakte netcom, eller gå til : http://unlock.no/ Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Nettverkslåsen går ikkje automatisk vekk med ein gong det har gått eit år, dette fordi det må gjerast noko fysisk med telefonen (taste inn kode) som ikkje er foreløpig mulig via mobilnettet. Men gå til dei aktuelle sidene som ronnyaa henviser til så får du låst opp telefonen din. mvh JanEirik Lenke til kommentar
kag Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Du kan evt. ringe 982 22 090, HetrTiXc. Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Takker for svar! Skal vel klare det nå som jeg vet hva jeg må gjøre. Mvh HetrTiXc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå