DuckDuckGoose Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Har lyst til å oppdatere min bios og dette er infoen jeg har nå: BIOS type Award Modular Award BIOS type Award Modular BIOS v6.0 Award BIOS melding ASUS P4PE ACPI BIOS Revision 1002 System BIOS dato 10/28/02 Det jeg lurer på er om noen andre har oppdatert sin bios, med hvilket revision event. og kanskje gi meg hjelp til å gjøre det riktig.. Tusen takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Camen Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Biosen din er litt ute av dato tror jeg... Men har du P4PE-X,P4PE-X/SE eller P4PE-X/TE ? Hvis du sier åssen kort du har så kan jeg hjelpe deg med og finne resten... Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Er ikke sikkert på akkurat det rette navnet, tror faktisk den bare heter P4PE.. Adressa til Asus for dette kortet: http://www.asus.com/mb/socket478/p4pe/overview.htm I Aida32 får jeg oppgitt denne infoen på hket: Hovedkort ID 10/28/2002-I845PE/ICH4/IT8708-P4PE Hovedkort Asus P4PE Front side buss egenskaper Bus type Intel NetBurst Bus bredde 64-bit Virkelig klokkehastighet 101 MHz (QDR) Effektiv klokkehastighet 404 MHz Båndbredde 3230 MB/s Minne buss egenskaper Bus type DDR SDRAM Bus bredde 64-bit Virkelig klokkehastighet 135 MHz (DDR) Effektiv klokkehastighet 269 MHz Båndbredde 2154 MB/s Chipset buss egenskaper Bus type Intel Hub Interface Bus bredde 8-bit Virkelig klokkehastighet 67 MHz (QDR) Effektiv klokkehastighet 269 MHz Båndbredde 269 MB/s Hovedkort fysisk informasjon CPU sokler 1 Ekspansjons sokler 6 PCI, 1 AGP RAM sokler 3 DIMM Form faktor ATX Hovedkort størrelse 230 mm x 300 mm Hovedkort chipset i845PE Ekstra egenskaper/kjennetegn Q-Fan, JumperFree, Stepless Freq Selection Håper dette er til hjelp! Lenke til kommentar
teoball Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Du skal ha denne regner jeg med: 1007 bios fra Asus Biosen du har nå (1002) er gammel. Hvis du flasher med en P4PE-X-bios f.eks., går biosen til h.. Husk å boote i dos og bruk aflash.exe-fila til å flashe. Lykke til! Endret 9. mai 2004 av teoball Lenke til kommentar
Camen Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Du skal ha denne regner jeg med:1007 bios fra Asus Biosen du har nå (1002) er gammel. Hvis du flasher med en P4PE-X-bios f.eks., går biosen til h.. Husk å boote i dos og bruk aflash.exe-fila til å flashe. Lykke til! Jau...Gjør som han skriver... Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Ok, takk for hjelpen! Håper jeg får det til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå