Gabriel Shear Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Har ikke fulgt med og gidder heller ikke å lese reviews osv, men jeg trenger i hvertfall en dvd brenner rimelig kjapt. Hva gir mest for pengene akkurat nå? Noen som kan tipse om noen bra alternativ i forhold til ulike prisklasser? Hilsen late meg som håper noen gidder å hjelpe Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 NEC ND-2500A: Pris ca 700-800,- +Meget bra brennekvalitet +Bra brukerstøtte og uofisielle firmware versjoner +Bra plate støtte -Ikke den beste leseren (problemer med å lese plater med litt riper/fingermerker). BenQ DW822A Pris: litt over 800,- +Kan oppgraderes til å støtte dual layer (8.5Gb 2 lags plater) til høsten +Suveren brennekvalitet på DVD+R plater +God brennekvalitet på DVD-R plater +Bitsetting +Suveren på lesing av alle typer plater +8Mb buffer +Mange 4x DVD+R plater virker på 8x. -Kun 24x CD-R brenning -Kun 10x CD-RW brenning -Ubrukelig til å brenne DVD-RW (Blir trolig fikset med firmware opgradering) Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Ok, takker Hvor er den billigst? Søkte i prisguiden, og fikk opp komplett som har en pris på 795,- Btw, Den støtter 8X brenning i +/- sant? Da bestiller jeg den viss ingen har noe å tilføye.. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 ND-2500A.. bra kjøp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå