Gå til innhold

noen som kan hjelpe meg med noen spm!?

Anbefalte innlegg

siden jeg og noen kompiser er på utkikk etter et lokale vi kan sette opp vårt Musikk Studio trenger vi noen sponsorer! ..dette er vannskelig,..

men hvor begynner vi? og hva burde vi kunne tilby tilbake?..da tenker jeg reklamasjon o.l hvis det er noen voksne folk her med litt peiling haddet det vært fint med noe veiledning..

og for noen som har lyst til å sponse (trenger ikke gi oss en million eller noe, men hva som helst kan være av intresse)

kontakt meg på [email protected]

Endret av darapa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig å skaffe sponsorer til et sånt prosjekt. Bedrifter gidder ikke å bare GI bort penger til folk som spør. De må få noe tilbake, og reklameverdien av et amatørplatestudio er ikke allverden akkurat. Hvordan skal dere kunne reklamere for sponsoren via studioet? Henge opp plakater innvendig?

Det er nok bare å jobbe og skaffe penger selv egentlig..

Lenke til kommentar

hva med å hjelpe ungdom til å få til noe da!?

er ikke det et bra argument! jeg er ikke ute etter Hard cash! (ikke at det er så fælt)

et lokale er det som vi er på utkikk etter!..men hvor kan 3 ungdommer bla opp så mye cash fra!?.. har allerede en jobb, og masse utgifter som det innebærer...må vell finnes noen der ute med en god sjel?

se på det som å kjøpe askjer!

har selv brukt godt over 50 000 på utstyr..men føler at det er på tide og ta hele studio et skritt videre

Endret av darapa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...